Ovako možete planirati Vaš slijedeći odmor putem Resido.hr

Ferienhausmiete.de je portal za oglase u vezi sa kućama i apartmanima za odmor.
Kod nas imate mogućnost izbora između više od 150.000 objekata, te na taj način možete provesti Vaš slijedeći odmor posve u skladu sa Vašim osobnim željama.
Bukirjte direktno kod najmodavca, bez ikakvih pristojbi ili naknada za bukiranje ili servis.

Samo tri koraka do smještaja koji želite!

Traži

Uz pomoć Vaših tačnih podataka o putovanju možete tražiti cilj koji želite. Ograničite rezultate Vaše pretrage pomoću adekvatnog filtera. Na taj način ćete brzo pronaći odgovarajući smještaj za Vaš slijedeći odmor.

Bukirati

Da li ste pronašli interesantan smještaj za odmor ili čak više od jednog? U tom slučaju, pošaljite najmodavcu upit bez obaveze koristeći kontakt formular iz oglasa. Najmodavac će Vas potom kontaktirati i poslati Vam ponudu. Na taj način se također mogu lako i brzo riješiti otvorena pitanja. Tek u direktnom kontaktu s najmodavcem možete bukirati smještaj. Pojedine smještajne jedinice mogu se bukirati direktno na portalu. Nakon bukiranja smještaja primiti ćete potvrdu od najmodavca.

Uživati u odmoru

Bukiranje smještaja je potvrđeno sa Vaše i sa strane najmodavca, i sva otvorena pitanja su riješena? U tom slučaju nema više nikakvih prepreka glede Vašeg odmora u smještaju koji ste izabrali!

Imate pitanja? Evo odgovora!

Kako pronaći adekvatan smještaj za odmor?
Vrlo jednostavno možete koristiti formular za pretragu na našoj web stranici. Pomoću Vašeg željenog cilja, Vaših podataka o putovanju i broja osoba brzo ćete dospjeti do izbora objekata koji odgovaraju Vašoj pretrazi. Uz pomoć filtera imate mogućnost ograničenja rezultata, kako bi ste iste još bolje prilagodili Vašim individualnim željama.
Zašto nema cijena kod smještaja za odmor koji želim?
Najmodavci smještaja samostalno prezentiraju svoje objekte na portalu. Na taj način, oni su sami odgovorni za aktualiziranje svojih oglasa. Ako u oglasu stoji "Cijena nakon upita", najmodavac u tom slučaju još nije naznačio aktuelnu cijenu smještaja, te ćete istu saznati u direktnoj komunikaciji sa najmodavcem, tako što ćete najmodavcu poslati upit koji Vas ne obavezuje.
Da li mi Ferienhausmiete.de može ponuditi adekvatne smještaje?
Resido.hr je portal za oglase koji najmodavcima nudi mogućnost samostalnog oglašavanja njihovih smještaja za odmor. Najmodavci sami vode računa o administraciji svojih oglasa i rezervacija, te suradnici tvrtke Ferienhausmiete.de nisu u stanju slati Vam individualne ponude za Vaš sljedeći odmor. Ako imate pitanja u vezi sa rezerviranjem tj. bukiranjem ili u vezi sa samim objektom, molimo Vas direktno kontaktirajte dotičnog najmodavca.
Kako funkcionira bukiranje?
Radi li se o objektu koji je označen napomenom "24-satno-bukiranje",putem tipke "Pošalji upit" imate mogućnost da najmodavcu pošaljete upit koji Vas ne obavezuje, a nakon toga najmodavac ima 24 sata da obradi Vaš zahtjev. U trenutku kada najmodavac prihvati rezervaciju ona postaje obvezujuća. Cjelokupna komunikacija koja se tiče smještaja i rezerviranja odvija se između Vas i najmodavca.

Postoje i neki objekti koje je moguće bukirati direktno. Putem tipke "direktno bukirati" možete odmah i direktno bukirati željeni objekt, nakon čega ćete od najmodavca primiti potvrdu o rezervaciji.
Da li mogu poslati zajednički upit za više od jednog objekta?
Kako su svi upiti u početku bez obaveze, moguće je odjednom poslati upit za više objekata. Ako se neki od željenih objekata može direktno rezervirati, dovoljno je samo poslati potvrdu da je Vaš upit, tj. rezervacija obvezujuća. Ako ste na stranici Ferienhausmiete.de registrirani kao turist, za Vas postoji mogućnost skupljanja većeg broja objekata u takozvanom popisu želja.
Nije mi stigao odgovor na upit - što mi je sada činiti?
Ako Vam se najmodavac ne javi u roku od 72 sati nakon upita, imate mogućnost poziva telefonom. Broj telefona ćete naći u oglasu. Samo najmodavac Vam može dati odgovor na pitanja o statusu Vašeg upita.
Vremenski period koji želim u kalendaru je predstavljen kao slobodan. Ipak, najmodavac mi je otkazao. Zašto?
Namodavci samostalno vode računa o aktualiziranju svojih oglasa i sami su odgovorni za aktualnost kalendara o rezervacijama. Ako Vam najmodavac otkaže, iako period koji želite stoji kao slobodan, u tom slučaju najmodavac nije aktualizirao kalendar svojih bukiranih rezervacija.
Na koji način mogu komunicirati sa najmodavcem?
Kako biste uspostavili kontakt putem formulara možete poslati upit, da li je objekt moguće rezervirati putem neobvezujuće upita. Odgovor na Vaš upit primiti ćete na Vašu privatni e-mail adresu. Ukoliko ste registrirani korisnik na stranici Ferienhausmiete.de, cijela komunikacija s najmodavce može se odvijati ona internetu putem Vašeg osobnog računa na stranici. Neki objekti na stranici ponuđeni su od strane trećig osoba putem tehničkog sučelja. Takvi objekti mogu se bukirati samo direktno putem stranice. Kontakt s najmodavcem prije rezervacije u ovakvim slučajevima nije moguć. Takve objekte prepoznati ćete jer imaju oznaku "direktna rezervacija".
Što znači "račun turiste"?
Ako kao turist pošaljete upit za smještaj, automatski ćete biti registrirani. To Vam daje mogućnost memoriranja smještaja koji Vam se dopadaju. Na taj način samo jednim potezom tj. pritiskom mišem možete poslati upit za sve smještaje koje ste odabrali. Osim toga, u okviru Vaše registracije možete vidjeti cjelokupnu komunikaciju sa najmodavcem i direktno odgovoriti najmodavcu na njegove poruke.
Nakon slanja upita, mi ćemo Vam poslati automatsku E-Mail poruku, nakon koje imate mogućnost unošenja Vaše osobne lozinke. Registracija turista je u svako doba besplatna. Ona Vam samo služi za administraciju Vaših upita i olakšava Vam planiranje Vašeg odmora.
Sa kim sklapam ugovor o najmu?
Ugovor o najmu se sklapa isključivo između Vas i najmodavca. U vezi sa bukiranjem smještaja, Ferienhausmiete.de ni u koje vrijeme nije Vaš ugovorni partner.
Koga bih trebao/trebala kontaktirati u slučaju otvorenih pitanja o smještaju ili o bukiranju smještaja?
Ferienhausmiete.de će Vaše upite direktno proslijediti najmodavcu, nakon čega će Vas najmodavac kontaktirati. Ako u roku od 72 sati ne dobijete odgovor od najmodavca u vezi sa Vašim upitom, imate mogućnost poziva telefonom. Njegov broj telefona naći ćete u oglasu.
Zašto na portalu više ne mogu naći smještaj koji želim?
Ako smještaj koji ste bukirali više ne možete naći na portalu, molimo Vas da najpre izbrišete sve filtere. Ako i nakon toga ne možete naći smještaj, moguće je da najmodavac nije produljio svoj oglas.
Na koji način mogu poništiti/stornirati već bukirani smještaj?
Kako ste ugovor o najmu sklopili sa najmodavcem, važe i njegovi uvjeti o storniranju. Molimo Vas pročitajte te uvjete u ugovoru ili kontaktirajte najmodavca, kako bi ste od njega saznali koje mogućnosti imate.
Ako su još ostala otvorena pitanja, molimo Vas pokušajte ih riješiti sa najmodavcem. Ako nakon toga još uvijek bude otvorenih pitanja, naš servis za klijente možete kontaktirati putem kontakt formulara ili pod brojem telefona +49 30 609 891 44.

Nesigurni ste? Evo naših preporuka za sigurno bukiranje!

Prije upita

Molimo Vas vodite računa o posebnim smjernicama koje ćete naći u oglasu, ispod kontakt podataka najmodavca. Koliko dugo najmodavac već oglašava svoj smještaj na Ferienhausmiete.de? Ima li već evaluacija? Da li je najmodavac naveo i svoju vlastitu webstranicu? Kakav dojam imate o njegovoj webstranici?

Osim toga bi ste trebali voditi računa o tome da li je dotični smještaj za region u kojem se nalazi previše povoljan ili Vam možda padaju u oči neke druge nesuglasice u usporedbi sa ostalim oglasima.

Direktno stupite u kontakt

U direktnom kontaktu sa najmodavcem možete riješiti veliki broj nesigurnosti. Za slučaj nesigurnosti, preporučujemo Vam direktan poziv telefonom kod najmodavca. Tu vam je od pomoći Vaš vlastiti osjećaj u stomaku. Postavljajte najmodavcu precizna pitanja, formulirajte Vaša očekivanja i Vaše želje.

Ugovor o najmu i uvjeti storniranja

Zamolite najmodavca da Vam pošalje ugovor o najmu. Molimo Vas pročitajte taj ugovor vrlo precizno, prije nago ga budete potpisali. Također, tražite od najmodavca informacije o uvjetima storniranja i plaćanja, tako da sva otvorena pitanja budu riješena prije potpisivanja ugovora. Pažnja: Čak i jedna jednostavna E-Mail poruka može biti dovoljna te važiti kao pravno obavezujući ugovor. Neka od turističkih osiguranja nude mogućnost preuzimanja troškova za slučaj da niste u stanju ostvariti putovanje, primjera radi zbog bolesti ili zbog nekog hitnog slučaja.

Načini i uvjeti plaćanja

Uvijek preporučujemo da avansno plaćanje ne bude veće od 20 do 30%, te da se plaćanje ostatka vrši na licu mjesta. Molimo Vas kontaktirajte Vašu banku sa pitanjem da li postoji neka vrsta zaštite tj. sigurnosti za Vaše plaćanje putem kreditne kartice. PayPal servis svojim klijentima također nudi jednu vrstu zaštite kupca. Nemojte plaćati visoke sume avansno putem bankovne doznake, u gotovini ili putem transfera novca.

Molimo Vas imajte na umu činjenicu da tvrtka Ferienhausmiete.de (resido GmbH) ni u koje vrijeme nije odgovorna za avansne uplate bilo koje vrste.

Ipak ste još nesigurni?

Rado možete koristiti naš kontakt formular ili pozvati telefonom na broj +49 30 609 891 44

Ako imate loš osjećaj u vezi sa nekim oglasom, molimo Vas kontaktirajte naš servis za kupce.