Traži

Besplatno otkazivanje do 43 days prije dolaska

2 Gosta/Gostiju

DFV logo
Provjereno i certificirano od strane Njemačkog udruženja zainteresiranih za temu kuća za odmor (Deutscher Ferienhausverband e.V.)
Trustpilot
Preko 900 verificiranih ocjena na Trustpilotu
Best Price
Rezervirajte bez naknada
i provizija

100% Preporuka

Već više od 3 godine online

Oprema

Kućni ljubimci su dobrodošli Kućni ljubimci su dobrodošli
Nepušači Nepušači
WLAN bežična lokalna mreža WLAN bežična lokalna mreža
Vrt Vrt
Televizor Televizor
Stroj za pranje rublja Stroj za pranje rublja
sauna sauna
balkon balkon
Mjesto za parkiranje Mjesto za parkiranje

Vanjsko područje

balkon
Vrt
Mjesto za parkiranje

Kupaonica

Kupaonica 1

kupaonica sa tušem i kadom

gostinski toalet 3

Centar grada/mjesta 1.2 km

1.2 km

Mogućnosti provođenja slobodnog vremena

Prikaži sve moguće slobodne aktivnosti Prikaži manje mogućih slobodnih aktivnosti

Smjernice

upozorenja najmodavca

Čekiranje pri dolasku: 16:00
Čekiranje pri odlasku: 10:00

Uvjeti poništenja:

• For cancellations up to the 42nd day prior to commencement of the first day of stay: 0% of the rent.
  • For cancellations from the 42nd day up to the 28thday prior to commencement of the first day of stay: 40% of the rent.
  • For cancellations from the 28th day up to the first day of stay: 90% of the rent.
  • For cancellations on the first day of stay or later: 100% of the rent.

Raspoloživost

Koristite kalkulator cijena da biste saznali dostupnost i cijenu.

27 evaluacije

Ukupna ocjena

4,0 od 5
4.0 Oprema
4.0 Cijena/učin
4.0 Servis
4.0 Položaj
4.0 Čistoća
Recenzije se provjeravaju na njihovu autentičnost. Više o tome u našim preporukama za procjenu.

Edwin Hendriksen

Dennis Schütze

Beate Weinberger

Prikaži njemački

Već smo treći put u ovoj kući! Nažalost, mnogo toga je postalo lošije. Uvek smo dolazili kao porodična grupa (bake i dede sa decom, zetovima i unucima), ali sada ima malo posuđa i lonaca, gotovo je nemoguće kuvati samostalno. Mnoge stvari su pokvarene, kao npr. pod na terasi, što je posebno opasno za naše najmlađe! Osim toga, kuća je prljava, kao što je i tepih natopljen mokraćom! U podrumu gde takođe spava 4 osobe je vlažno i puno buđi! Kabineti za tuširanje su pokvareni, lavaboi su zapušeni, pećnica i toster su veoma prljavi, električni kuvani jaja nije u funkciji! Mankovi se samo površinski popravljaju nakon zahteva!

Nažalost, ne možemo preporučiti ovu kuću i u budućnosti je nećemo rezervisati.

Nadamo se finansijskom obeštećenju.

S poštovanjem, Beate Weinberger

Prikaži engleski

Prijateljski vlasnik koji je lako dostupan. Kuća je vrlo prostrana s dvije dobro opremljene kuhinje, dvije prostrane dnevne sobe i velike spavaće sobe. Bili smo 12 odraslih osoba i 1 dijete i bilo je dovoljno kupaonica i WC-a. Tu su i dvije perilice rublja, vrlo lijepo! Kuća je udaljena 15 minuta hoda od centra s trgovinom i restoranima. Dovoljno za ljubitelje zimskih sportova. Do skijaških liftova smo se vozili autima u 10-15 minuta. Imali smo jako lijep odmor i ova kuća je vrlo preporučljiva!

Prikaži nizozemski

Lijepo okruženje, prijem nije bio dobar jer na ulaznici za smještaj nije bila navedena prava osoba za kontakt, ali dobro je riješeno. Apartman je bio vrlo hladan kad smo ušli, pa smo nakon očitanja brojila mogli zagrijavati kuću. Kuća je ugodna i kompletna, ali kuhinjski inventar je bio razbacan po dvije kuhinje. Prema našim mjerilima, apartman nije bio čist.

Prikaži njemački

Kuća za odmor se nalazila lijepo mirno, ne daleko od Gurke. Vrt je lijepo velik i zbog drveća oko njega je također vrlo miran.

Udobno je namješteno i ništa ne nedostaje.

Gnesau je idealna polazna točka za okolne regije.

Kuća je idealna za obitelji i grupe do 12 osoba. Bili smo s 6 osoba i 2 psa.

Sve je bilo čisto, kreveti su bili napravljeni i ručnici su bili dostupni.

Pod krovom je bilo mjesta za naša 2 automobila.

Za odlaganje smeća bilo je dovoljno spremnika.

Bio je to predivan odmor. To se apsolutno preporučuje.

Prikaži nizozemski

Jako veliki planinski dom, smješten na velikoj parceli, čiji je jedini nedostatak taj što se najniža etaža nalazi ispod razine vode te je zbog toga vrlo vlažna. Odjeća i posteljina su jednostavno mokri.

Moramo upaliti grijalicu na toj etaži čak i pri temperaturi od 25+ stupnjeva vani.

Vlasnik je voljan rješavati naše pritužbe što je prije moguće. Planinski dom svakako treba obnovu! Ima mnogo sitnih nedostataka.

Prikaži engleski

Nedavno sam boravio na ovom mjestu krajem lipnja. Prvotno sam smatrao da je mjesto prilično nečisto s mnogo paučine. Očito nije bilo korišteno nedavno. Dolje u sobama u podrumu bilo je vrlo vlažno i nije bilo prikladno za spavanje, pa smo s obzirom da nas je bilo 12 morali koristiti salone da spavamo na katu. U nedjelju ujutro kada smo bili tamo, probudili smo se i otkrili da se podrum poplavljuje, jer su odvodi bili začepljeni i sva otpadna voda iz WC-a u podrumu izlazila. Pozvali smo vlasnika u 8 ujutro da zatražimo pomoć. Do ručka su rekli da ne mogu dobiti vodoinstalatera jer je nedjelja, pa smo ih nazvali sami i on je došao i popravio odvode, ali morali smo mu platiti 360 eura. Do sada vlasnik nije odgovorio na zahtjeve za povrat novca. Nekoliko dana prije nego što smo trebali otići, pronašli smo miša koji se motao po podrumu kao i još jednog mrtvog. Tada smo odlučili ranije se vratiti kući. Ne bih preporučio ovo mjesto, znam da se na odmoru stvari mogu pokvariti, ali vlasnik se nije dao kontaktirati i nije pružio nikakvu pomoć.

Prikaži engleski

Vlasnik je bio vrlo ljubazan i dostupan. Kuća je vrlo prostrana s dvije dobro opremljene kuhinje, dvije prostrane dnevne sobe i velikim spavaćim sobama. Bili smo 12 odraslih osoba i 1 dijete i bilo je dovoljno kupaonica i wc-a. Tu su i dvije perilice rublja, vrlo lijepo! Kuća je udaljena 15 minuta hoda od centra s trgovinama i restoranima. Dovoljno za zimske sportske entuzijaste. Do skijaških liftova smo išli autom 10-15 minuta vožnje. Imali smo vrlo lijep odmor i ova kuća se visoko preporučuje!

Prikaži nizozemski

Drago okruženje, doček nije prošao dobro jer je na karti smještaja naveden pogrešan kontakt osobe, ali je dobro riješen. Stan je bio jako hladan kad smo ušli, pa smo nakon očitanja brojila mogli zagrijavati kuću. Kuća je ugodna i potpuna, ali je inventar kuhinje bio neuredno raspoređen na 2 kuhinje. I po našim mjerilima, ne smatramo da je apartman čist.

Prikaži njemački

Kuća za odmor je bila lijepo mirno smještena, nedaleko od rijeke Gurk. Vrt je lijepo velik i okružen drvećem tako da je vrlo miran.

Udobno je uređena i nismo ničega nedostajalo.

Gnesau je idealno polazište za obližnje regije.

Kuća za odmor je idealna za obitelji i grupe do 12 osoba. Bili smo 6 osoba i 2 psa.

Sve je bilo čisto, kreveti su bili posteljini i ručnici su bili dostupni.

Sklonište za automobil je imalo mjesta za naša 2 automobila.

Za odlaganje smeća bilo je dostupno dovoljno kontejnera.

Bilo je to predivno putovanje. Stvarno se preporučuje.

Prikaži nizozemski

Velika koliba s prostranim zemljištem, čija je najniža etaža nažalost ispod razine vode i vrlo je vlažna. Odjeća i posteljina su obično vlažni.

Moramo upaliti grijalicu na toj etaži čak i pri vanjskoj temperaturi od 25+.

Vlasnik je voljan i što prije rješava naše pritužbe. Koliba svakako zaslužuje renovaciju! Ima mnogo sitnih nedostataka.

Prikaži engleski

Nedavno sam boravio na ovom mjestu krajem lipnja. U početku sam primijetio da je mjesto prilično prljavo s mnogo paučine. Očito nije bilo nedavno korišteno. Prostorije u prizemlju u podrumu bile su vrlo vlažne i nisu se moglo koristiti za spavanje pa smo kao 12 ljudi morali spavati na kaučima na katu. U nedjelju ujutro, kada smo bili tamo, probudili smo se sa poplavljenim podrumom, jer su odvodi bili začepljeni i sva otpadna voda iz WC-a u podrumu izlazila. Pozvali smo vlasnika u 8 sati ujutro da zatražimo pomoć. Do ručka su rekli da ne mogu dobiti vodoinstalatera jer je nedjelja, pa smo sami pozvali jednog koji je došao i popravio odvode, ali morali smo mu platiti 360 eura. Do sada vlasnik nije odgovorio na zahtjeve za povrat novca. Ne bih preporučio ovo mjesto, znam da se stvari pogreške događaju na odmorima, ali vlasnik se nije mogao kontaktirati i uopće nije pomogao.

Prikaži engleski

Ljubazan vlasnik koji je bio lako dostupan. Kuća je vrlo prostrana s dvije dobro opremljene kuhinje, dva prostrana dnevna boravka i velikom spavaćom sobom. Bilo nas je 12 odraslih i 1 dijete i bilo je dosta kupaonica i WC-a. Tu su i dvije perilice rublja, jako lijepo! Kuća je udaljena 15 minuta hoda od centra s trgovinom i restoranima. Dovoljno za ljubitelje zimskih sportova. Do ski liftova smo se vozili za 10-15 minuta autom. Imali smo vrlo lijep odmor i ovu kuću toplo preporučujemo!

Prikaži nizozemski

Lijepo okruženje, recepcija nije dobro prošla jer je na boravišnoj karti pogrešna kontakt osoba, ali to je dobro riješeno. Stan je bio vrlo hladan po dolasku, tako da smo nakon evidentiranja stanja brojila mogli početi grijati kuću. Kuća je ugodna i kompletna, ali kuhinjski inventar je podijeljen na 2 kuhinje. A prema našim standardima, stan ne smatramo čistim.

Prikaži njemački

Kuća za odmor je bila na lijepoj, mirnoj lokaciji, nedaleko od Gurka. Vrt je velike veličine i vrlo tih zahvaljujući drveću posvuda.

Udobno je namješten i ništa nije nedostajalo.

Gnesau je idealno polazište za okolna područja.

Kuća za odmor idealna je za obitelji i grupe do 12 osoba. Putovali smo sa 6 ljudi i 2 psa.

Sve je bilo čisto, kreveti namješteni i ručnici su također bili dostupni.

Nadstrešnica je imala mjesta za naša 2 automobila.

Na raspolaganju je bilo dovoljno kanti za odlaganje otpada.

Bio je to prekrasan odmor. Apsolutno je preporučljivo.

Prikaži nizozemski

Vrlo velika planinska kuća, na prostranoj parceli, od koje je nažalost najniža etaža ispod razine vode i stoga je vrlo vlažna. Odjeća i posteljina su samo vlažni.

Još moramo uključiti grijanje na tom katu kad je vanjska temperatura 25+.

Vlasnik je ljubazan i rješava naše pritužbe u najkraćem roku. Planinska kuća svakako može biti preuređena!, mnogo malih nedostataka.

kontakt

Tvrtka Belvilla

ostale informacije

Broj objekta: 301721

Posljednje ažuriranje: 05.05.2024

Oglas je online od: 3 godine, 4 mjeseca

URL: https://www.resido.hr/301721.htm

«Kuća za odmor Dopust za oporavak Gnesau» je dobio ocjenu gosta 4 (ljestvica ocjene: od 1 do 5) od 27 danih recenzija evaluacije.

Ukloni

Best Price
Rezervirajte bez naknada
i provizija
Prikaži podatke o kontaktu domaćina