Traži

Besplatno otkazivanje do 43 days prije dolaska

2 Gosta/Gostiju

DFV logo
Provjereno i certificirano od strane Njemačkog udruženja zainteresiranih za temu kuća za odmor (Deutscher Ferienhausverband e.V.)
Trustpilot
Preko 900 verificiranih ocjena na Trustpilotu
Best Price
Rezervirajte bez naknada
i provizija

100% Preporuka

Već više od 3 godine online

Oprema

Kućni ljubimci su dobrodošli Kućni ljubimci su dobrodošli
Nepušači Nepušači
WLAN bežična lokalna mreža WLAN bežična lokalna mreža
Vrt Vrt
Televizor Televizor
Stroj za pranje rublja Stroj za pranje rublja
Mjesto za parkiranje Mjesto za parkiranje
Roštilj Roštilj

Restoran 0.5 km

Centar grada/mjesta 0.5 km

Mogućnosti provođenja slobodnog vremena

Prikaži sve moguće slobodne aktivnosti Prikaži manje mogućih slobodnih aktivnosti

Smjernice

upozorenja najmodavca

Čekiranje pri dolasku: 17:00
Čekiranje pri odlasku: 12:00

Uvjeti poništenja:

• For cancellations up to the 42nd day prior to commencement of the first day of stay: 0% of the rent.
  • For cancellations from the 42nd day up to the 28thday prior to commencement of the first day of stay: 40% of the rent.
  • For cancellations from the 28th day up to the first day of stay: 90% of the rent.
  • For cancellations on the first day of stay or later: 100% of the rent.

Raspoloživost

Koristite kalkulator cijena da biste saznali dostupnost i cijenu.

22 evaluacije

Ukupna ocjena

3,9 od 5
3.9 Oprema
3.9 Cijena/učin
3.9 Servis
3.9 Položaj
3.9 Čistoća
Recenzije se provjeravaju na njihovu autentičnost. Više o tome u našim preporukama za procjenu.

Jones

Eline Meijer

Jacqueline Kik

Prikaži nizozemski

Trebali smo stići u 1 sat iza ponoći, ali zbog gužve to se dogodilo u 5.30. Poslali smo poruku vlasniku i on je stigao za 10 minuta, što je bilo vrlo ljubazno od njega. Šteta što on samo govori talijanski. Susjed također iznajmljuje nekoliko apartmana i ima ležaljke i stolice na zajedničkoj terasi na kojima ne smijemo sjediti. Nazvao je našeg vlasnika kako bi dogovorio da nam donese ležaljke. Doneo je dvije, od kojih je jedna bila oštećena. Mi smo bili troje. Vrlo pažljivo. Trgovina i pekarnica su u blizini. Pogledate na jezero, ljepše ne može biti, prema mom mišljenju.

Peter Rietveld

Prikaži nizozemski

Super lokacija!! Izravno na prekrasnom jezeru Iseo. Kuća je bila super čista i opremljena sa svim udobnostima. Također ima vlastito parkiralište za automobil, sigurno iza automatski otvorenih vrata. Okoliš je također prekrasan. Također je lijepo posjetiti gradove pored jezera Iseo vlakom (stanica je udaljena 10 minuta hoda), ili posjetiti Bresciu i/ili Milano. Lijepi restorani su u blizini, izravno uz vodu. Spar je udaljen 300 metara od kuće. Drugim riječima, u osnovi ne morate nositi namirnice iz kuće. Kući bih dao ocjenu 10, da je dostupan i čamac. Čak i ako je to samo čamac za veslanje. Ali jah...., ne možete imati sve zar ne.....-)?

Da biste ipak naveli male nedostatke, WiFi nije bio vrlo stabilan i roštilj nije bio čist.

Sve u svemu, imali smo predivan tjedan i svakako bismo se vratili!

Savjet: ponesite dalekozor. Vidjet ćete uvijek nove stvari na jezeru.

Peter i Riekje

Bollhorst

Prikaži njemački

Stan se odlično sviđa, lijepo je uređen i moderno namješten i obično zadovoljava sve želje.

Ono što ne funkcionira je usluga na licu mjesta. Na dan dolaska nije bilo nikoga na dogovorenom mjestu. Navedeno ime Guerini nije bilo vidljivo na natpisima zvona. U susjednoj kući postojalo je takvo ime, ali ljubazna gospođa koja je pripadala tom imenu, uvjerila nas je da nema veze s apartmanom. Nazvali smo navedeni broj telefona. Javila se žena koja nije mogla, kako je navedeno na putnom tisku, govoriti engleski. Na talijanskom nam je rekla da će netko doći za 20 minuta. To se nije dogodilo!

Jedan stanar zgrade, koji se predstavio kao prijatelj vlasnika, upozorio nas je na ključ apartmana koji se nalazi na roštilju na terasi. Tako smo ušli u iznajmljeni apartman. Vlasnik se sam nije pojavio cijeli tjedan.

Kao što sam rekao, sam stan je u redu. Jedini nedostatak je da prozor u spavaćoj sobi gleda na stubište zgrade. To znači da je jako bučno kada prozor ima nagib. Ujutro od 7 sati čuje se stanovnike kako idu na posao ili djecu kako idu u školu.

Na to se možete naviknuti - ali ne i na nepostojeću uslugu na licu mjesta.

Roštilj na terasi očito nije bio očišćen mjesecima, na rešetki se nalaze još uvijek neidentificirani dijelovi koji su u odgovarajućem stanju raspadanja.

Takve okolnosti dovode do smanjenja gostoprimstva i čistoće.

R. Schuiling

Prikaži nizozemski

Dva tjedna smo uživali u prelijepom dijelu Italije. Kućica se stvarno idealno nalazi uz vodu. Molestar nam omogućuje da idemo plivati, veslati ili riboloviti. Kućica je opremljena svim udobnostima koje čine odmor stvarnim odmorom. Klima uređaj je super dobro funkcionirao čak i pri 40 stupnjeva vani. Čak je i WiFi imao gotovo istu brzinu na koju smo navikli kod kuće. Za djecu (12 i 16 godina) je lokacija kućice također idealna. Vršnjaci su bili dovoljni, posebno na kampu koji je udaljen nekoliko minuta hoda. Kao ljubitelj biciklizma ima dovoljno za vožnju biciklom. Uzbrdica do Zone je tako lijepa da smo ju više puta prevezli. Još uvijek ima toliko lijepih stvari za otkriti, nadamo se da ćemo se sigurno vratiti još jednom. I to najradije opet u istu kućicu.

R Huizenga

Prikaži nizozemski

Radi se o lijepom apartmanu s vlastitom i zajedničkom terasom koji je dio malo većeg kompleksa. Fantastično smješten uz jezero. Apartman ima svoje zatvoreno parkiralište. Šteta što vlasnik govori samo talijanski. Mali supermarket je na pješačkoj udaljenosti, kao i željeznička stanica kojom se lako može doći do Brescie ili Milana.

Pascal Delbaere

Prikaži nizozemski

Udobno uređen apartman, savršena lokacija izravno uz jezero Iseo, s vlastitom terasom i zajedničkom terasom opremljenom ležaljkama. Za kratki boravak, dovoljno prostora za obitelj s 2 djece. Mala trgovina na pješačkoj udaljenosti, restorani po izboru u radijusu od 5 km. Prekrasno okruženje i idealna baza za istraživanje Lombardije.

Jacqueline Kik

Prikaži nizozemski

Došli bismo u 1 sat noću, ali zbog gužve to je bilo 5.30. Poslali smo poruku vlasniku i on je došao za 10 minuta, to je bilo vrlo ljubazno od njega. Šteta što on samo govori talijanski. Susjed također iznajmljuje nekoliko apartmana i ima ležaljke i stolice na zajedničkoj terasi koje mi ne smijemo koristiti. Nazvao je našeg vlasnika da dogovori dostavu ležaljki. Bile su dvije, od kojih je jedna bila pokvarena. A nas je bilo troje. Vrlo pažljivo. Supermarket i pekara su u blizini. Pogled je prekrasan, ne može se bolje.

Bob van Riek

Prikaži nizozemski

Sve je bilo fantastično. Vrlo lijep i moderan apartman, dobar klima uređaj, izravno na prekrasnom jezeru, vlastito parkirno mjesto za auto iza automatske ograde itd. Mjesto Marone je ugodno, malo i nije pretjerano prometno. Ipak, postoji dovoljno prilika za izlazak na večeru ili piće.

john blackwood

Prikaži engleski

Nakon vrlo dugog iscrpljujućeg putovanja od 24 sata iz Hrvatske preko trajekta, vlaka, rent-a-car usluge i ogromne gužve u prometu, dočekao nas je domaćin, puno kasnije nego što smo očekivali. Smještaj je bio čist i udoban, a lokacija direktno na jezeru je savršena. Međutim, zbog jezične barijere (domaćin je imao minimalno znanje engleskog, a mi gotovo nemamo talijanskog), mogli smo samo dogovoriti vrijeme sastanka, ali nismo mogli objasniti da nam je potrebna hrana. U hladnjaku nije bilo ničega osim vode, a sve trgovine u malom gradiću bile su zatvorene. Večerali smo u lokalnom restoranu. Domaćin je vrlo prijateljski i gostoljubiv, jedini problem je bio komunikacija zbog jezične barijere.

Valentina Lorandi

Prikaži talijanski

Nažalost, naše iskustvo bilo je obilježeno time što su izvodili radove na vanjskim prostorima, uključujući skele i zidare koji su radili cijeli dan ispred naših prozora, zapravo zatamnjujući pogled na jezero. Nakon mjeseci provedenih zatvoreni u kući u Milanu, radeći s pogledom na parkiralište Esselunga, "dopustili" smo si jedan tjedan rada s pogledom na jezero.... Bio je to tjedan rada s pogledom... na skele! Kad smo to spomenuli agenciji (prilikom predaje ključeva), jednostavno su nam rekli da nisu bili svjesni radova... Nemamo riječi, ovo je bio loše iskustvo koje se nadamo brzo zaboraviti!

Eline Meijer

Prikaži nizozemski

Apartman je potpuno nov i moderan, opremljen svim sadržajima. Terasa se nalazi direktno na pristaništu, s neposrednim pristupom jezeru Iseo, pogled je impresivan. Mjesto je malo ali ugodno, s različitim restoranima i supermarketom. Područje je prekrasno i ima dovoljno aktivnosti.

Jedina mana je što su trenutno dovršena samo tri apartmana, a na izgradnji još uvijek radi nekoliko radnika, što može stvarati buku i neugodu na mjestu. Ako tražite isključivo mir, ovo možda trenutno nije prikladno. Međutim, za nas nije bilo razloga za prigovor, uživali smo.

Evert Jan

Prikaži nizozemski

Lokacija je savršena s prekrasnim pogledom. Unutar pješačke udaljenosti od kafića i restorana. Tu je i dobar parking. Stan je prilično moderan. Perilica radi dobro. Kupaonica je zastarjela, ali čista. Posuđe i pod u stanu nisu bili čisti.

kontakt

Tvrtka Belvilla

ostale informacije

Broj objekta: 313735

Posljednje ažuriranje: 14.05.2024

Oglas je online od: 3 godine, 4 mjeseca

URL: https://www.resido.hr/313735.htm

«apartman za odmor Obiteljski odmor Marone» je dobio ocjenu gosta 3.9 (ljestvica ocjene: od 1 do 5) od 22 danih recenzija evaluacije.

Ukloni

Best Price
Rezervirajte bez naknada
i provizija
Prikaži podatke o kontaktu domaćina
Imate li pitanja o ovom smještaju?