Traži

Besplatno otkazivanje do 43 days prije dolaska

2 Gosta/Gostiju

DFV logo
Provjereno i certificirano od strane Njemačkog udruženja zainteresiranih za temu kuća za odmor (Deutscher Ferienhausverband e.V.)
Trustpilot
Preko 900 verificiranih ocjena na Trustpilotu
Best Price
Rezervirajte bez naknada
i provizija

100% Preporuka

Već više od 3 godine online

Oprema

Kućni ljubimci nisu dozvoljeni Kućni ljubimci nisu dozvoljeni
Nepušači Nepušači
Vrt Vrt
Televizor Televizor
Stroj za pranje rublja Stroj za pranje rublja
balkon balkon
Mjesto za parkiranje Mjesto za parkiranje
Roštilj Roštilj

Zračna luka 45 km

45 km

Mogućnosti provođenja slobodnog vremena

Prikaži sve moguće slobodne aktivnosti Prikaži manje mogućih slobodnih aktivnosti

Smjernice

upozorenja najmodavca

Čekiranje pri dolasku: 15:00
Čekiranje pri odlasku: 10:00

Uvjeti poništenja:

• For cancellations up to the 42nd day prior to commencement of the first day of stay: 0% of the rent.
  • For cancellations from the 42nd day up to the 28thday prior to commencement of the first day of stay: 40% of the rent.
  • For cancellations from the 28th day up to the first day of stay: 90% of the rent.
  • For cancellations on the first day of stay or later: 100% of the rent.

Raspoloživost

Koristite kalkulator cijena da biste saznali dostupnost i cijenu.

10 evaluacije

Ukupna ocjena

4,1 od 5
4.1 Oprema
4.1 Cijena/učin
4.1 Servis
4.1 Položaj
4.1 Čistoća
Recenzije se provjeravaju na njihovu autentičnost. Više o tome u našim preporukama za procjenu.

WILLIAM PATTISON MBE

Prikaži engleski

Nelly Van Der Meer

Prikaži nizozemski

Prvotno nisam shvatio da se naš apartman nalazi iznad vlasnika, koji stalno žive u kući. To sam shvatio nakon čitanja druge recenzije. Razmišljao sam da se nadam da to ne znači da moramo imati obavezan kontakt s njima. Ipak idete na odmor kako biste se malo udaljili od svih obveza. Moje brige su bile neosnovane. Po dolasku srdačno su nas dočekali stariji par, koji usput rečeno ne govori engleski ili njemački. S njihovom kćeri i njenim suprugom, međutim, bila je u redu i zabavna konverzacija. Ponuđen nam je domaći kroatiski napitak. Kuća je na prvom katu, lijepo prostrana za nas troje. Nemojte očekivati luksuz, sve je tamo, uključujući klima uređaj i hladnjak, ali osnovno i funkcionalno. Nekoliko stvari na koje treba obratiti pažnju: konvencionalni aparat za kavu i kuhalo za vodu nisu dostupni. Kava se priprema i voda se kuha pomoću lončića. Tuš je malo neobičan jer se glavica tuša ne može idealno staviti u držač. I kameni zid u jednoj od spavaćih soba se trusi. Balkon je divan za sjedenje do kasnih sati. Vila se nalazi u slijepoj, mirnoj ulici Put Vitrenika. Imajte na umu da se ova ulica nije mogla pronaći na Google Maps/Tomtomu za vrijeme našeg boravka, ali ljubazni djelatnik lokalne turističke zajednice nam je pomogao dalje. Vrt nije u vlasništvu najmoprimca, osim ako vam odgovara dijeliti ga s vlasnicima, jer smijete ga koristiti. Tijekom našeg boravka vlasnici su nas iznenadili domaćim keksima, sudjelovali smo na punom stolu za ručak i dobili smo poklone prilikom odlaska. Vrlo pažljivo! Plaža je udaljena nekoliko minuta hodom, možda 300m zračne linije, ali ako slijedite najkraću rutu, morate proći oko 600m. Selo i plaža nemaju masovni turizam, što smo smatrali jako ugodnim.

Wim Roelse

Prikaži nizozemski

Uživali smo sa našom djecom od 4 i 7 godina u našem boravku u apartmanu Kala. Imali smo gornji kat, a vlasnik, par od oko 70 godina, živio je ispod. Bili su vrlo dragi prema našoj djeci, koje su smatrali dodatnom bakom i djedom. Prvo što su naša djeca vikala kada bi ustala bilo je "idemo kod Anne" i tada bi nestala. Par puta smo jeli s njima besplatno. Jedini nedostatak je bio taj što gotovo ne govore njemački i engleski, samo hrvatski. Osim toga, nema ništa osim pohvala. Apartman ima dvije spavaće sobe i kuhinju u kojoj smo mogli sjediti i kuhati. Međutim, kreveti nisu bili dobri. Posteljina je bila prekratka, a tradicionalne deke nisu bile pretjerano dobre. Okolica je prekrasna s parkom Paklenika udaljenim 1 km. Ulica je mirna i gotovo uopće nema automobila. Našem najmlađem, koji ima 4 godine, zapravo je još uvijek bio premlad da bi mogao ići dublje u park, što smo smatrali šteta. Za sportske tipove ima mnogo toga za raditi, trekking staza, ali se može i penjati. Na nekoliko stotina metara udaljenosti nalazi se šetnica s vrlo dobrom ribljom restoranom gdje se riba svježe peče. Šljunčane plaže duž šetnice su male, ali se tamo dobro može kupati.

Anna Verthez

Prikaži nizozemski

Vrlo dobar doček čak i kad je bilo kasno uveče, vrlo prijateljski vlasnici. Uvek smo bili srdačno dočekani. Smještaj je ispunio naša očekivanja. Dovoljno prostora, nije luksuzno ali udobno. Samo je madrac na jednokrevetnom krevetu bio loš, osećala sam opruge madraca kako me bole. Ali sve ostalo je bilo u redu i uredno. Vrlo lijepa okolina, u blizini predivne plaže gdje možete dobro plivati. Na 1 km udaljenosti od nacionalnog parka Paklenica, koji je jako lijep.

Richard Brouwer

Prikaži nizozemski

Vrlo nas je srdačno dočekala kćer vlasnika kuće, što smo doživjeli kao vrlo ugodno s obzirom na to što dobro govori engleski jezik. Nakon što smo se smjestili, upoznali smo vlasnike koji su vrlo gostoljubivi. Oni govore samo hrvatski, a gospodin malo njemački, ali s Google prevodiocem ide vrlo dobro. Zanimljivo je primijetiti da cijene kada pokušavate govoriti hrvatski. Apartman je bio savršen, sve što vam treba je dostupno. Čiste posteljine, ručnici. Čak su nas pitali nakon nekoliko dana želimo li čiste stvari. Nije bilo potrebe jer je tu dobro funkcionirajući perilica rublja. Ugodan klima uređaj i plafonski ventilator u obje spavaće sobe. Ugodne kupaonice s ugodnim tušem. I divan balkon gdje možete sjediti i uživati u suncu i pogledu. Vlasnici će vas redovito pozivati na šljivovicu (domaću rakiju) i također na ukusan ručak. Sam grad također ima puno toga za ponuditi, ljudi su vrlo ljubazni i možete uživati ​​u šetnji duž obale i svemu što ona nudi. Vrlo smo zadovoljni ovim smještajem i rado ga preporučujemo!

Wim Roelse

Prikaži nizozemski

Zaista smo uživali u boravku u apartmanu Kala sa našom djecom od 4 i 7 godina. Mi smo imali gornji kat, a vlasnik, bračni par od oko 70 godina, živio je dolje. Bili su jako dragi prema našoj djeci koja su dobila djeda i baku. Prva stvar koju su naša djeca viknula kad su ustala iz kreveta bila je idemo do Ane i nestala su. Dopušteno nam je jesti s njim nekoliko puta za ništa. Jedina mana im je bila što gotovo uopće ne govore njemački i engleski nego samo hrvatski. Za ostalo samo pohvale. Apartman ima dvije spavaće sobe i kuhinju u kojoj možemo sjediti i kuhati. Međutim, kreveti nisu bili dobri. Plahte su bile prekratke, a ni tradicionalne deke nisu izdržale.

Okolica je prekrasna s parkom Paklenika udaljenim 1 km. Ulica je mirna i gotovo da nema automobila. Naš najmanji od 4 zapravo je još uvijek bio premalen da bismo hodali daleko u park, što smo mislili da je šteta. Za ljubitelje sporta, planinarenja, ali možete se i penjati, ovdje možete puno raditi.

Nekoliko stotina metara dalje je bulevar s vrlo dobrim ribljim restoranom gdje se riba svježe peče na žaru. Šljunčane plaže duž bulevara su male, ali možete dobro plivati.

Patrick Lens

Prikaži nizozemski

Prijateljska dobrodošlica. Pozvani na tipični hrvatski doručak s vlasnicima i novim gostima drugog apartmana. Idealna prilika za kušanje domaćih domaćih proizvoda i razmjenu ideja o Starigradu i okolici. Domaći aperitiv na odlasku.

Nelly Van Der Meer

Prikaži nizozemski

U prvi mah nisam shvatila da je naš stan iznad stana vlasnika koji stalno žive u kući. To sam saznao nakon što sam pročitao još jednu recenziju. Mislio sam ako to ne znači da bismo trebali imati kontakt s njima. Uostalom, na odmor se ide kako bi se odmaknuli od svih obaveza. Moja zabrinutost se pokazala neutemeljenom. Pri dolasku srdačno nas je dočekao nešto stariji par, koji ne govori ni engleski ni njemački. S druge strane, razgovor s kćeri i njezinim suprugom bio je fin i zabavan. Ponuđeno nam je domaće hrvatsko piće.

Kuća je na prvom katu, lijepa i prostrana za nas troje. Ne očekujte luksuz, sve je tu, uključujući klimu i hladnjak, ali osnovno i funkcionalno. Broj točaka pozornosti konvencionalni aparat za kavu i kuhalo za vodu nisu prisutni. U loncu se kuha kava i kuha voda.

Na tuš se treba malo naviknuti jer se glava tuša ne može idealno smjestiti u držač. I vapneni zid u jednoj od spavaćih soba odiše.

Balkon je divan za sjediti do sitnih sati. Vila se nalazi u slijepoj, mirnoj ulici Put Vitrenika. Imajte na umu da ovu ulicu nije bilo moguće pronaći na Google Maps/Tomtom u vrijeme našeg boravka, ali nam je uslužni djelatnik lokalnog turističkog ureda dodatno pomogao.

Vrt dakle nije u vlasništvu najmoprimca, osim ako ga rado dijelite s vlasnicima, jer ga smijete koristiti.

Tijekom boravka iznenadili su nas vlasnici s domaćim keksima, ručali su nas za punim stolom i na rastanku smo dobili darove. Vrlo promišljeno!

Plaža je udaljena pješice, zračnom linijom, možda 300m, ali ako idete najkraćim putem, to je ipak 600m hoda. Naselje i plaža nemaju masovni turizam, što nam se jako svidjelo.

Richard Brouwer

Prikaži nizozemski

Vrlo toplo nas je dočekala kći vlasnika kuće, što smo doživjeli kao vrlo ugodno, jer dobro govori engleski. Nakon što su nas smjestili, upoznali smo vlasnike koji su vrlo gostoljubivi. Govore samo hrvatski i gospodine malo njemački, ali google prevoditelj će vas jako daleko dovesti. Lijepa stvar kod ovoga je što primijetite da oni jako cijene kada pokušavate govoriti hrvatski.

Apartman je bio savršen, sve što trebate je tu. Čista posteljina, ručnici. Čak su nas nakon nekoliko dana pitali želimo li čiste stvari. Nije bilo potrebno jer perilica rublja dobro radi. Lijep klima uređaj i stropni ventilator u obje spavaće sobe. Lijepe kupaonice s ugodnim tušem. I lijep balkon gdje možete sjediti i uživati u suncu i pogledu.

Vlasnici će vas redovito pozvati na rakiju (domaću rakiju), ali i na ukusan ručak.

Sam grad također ima mnogo toga za ponuditi, ljudi su jako ljubazni i možete uživati u lijepoj šetnji bulevarom i svemu što nudi.

Jako smo zadovoljni ovim smještajem i rado ga preporučujemo!

Anna Verthez

Prikaži nizozemski

Vrlo dobar prijem iako je bilo kasno u noć, vrlo ljubazni vlasnici. Uvijek su nas dočekivali raširenih ruku. Smještaj je ispunio naša očekivanja. Dovoljno prostora, bez luksuza, ali udobno. Samo je madrac kreveta za jednu osobu bio razočaravajući, osjetila sam kako mi opruge madraca pritiskaju tijelo. Ali sve ostalo je bilo dobro i uredno.

Vrlo lijepo područje, blizu vrlo lijepe plaže na kojoj se možete dobro kupati. 1 km udaljen od nacionalnog parka Paklenica, koji je vrlo lijep.

kontakt

Tvrtka Belvilla

ostale informacije

Ideje za odmor: Odmor na plaži

Broj objekta: 328842

Posljednje ažuriranje: 05.05.2024

Oglas je online od: 3 godine, 1 mjesec

URL: https://www.resido.hr/328842.htm

«apartman za odmor Obiteljski odmor Starigrad» je dobio ocjenu gosta 4.1 (ljestvica ocjene: od 1 do 5) od 10 danih recenzija evaluacije.

Ukloni

Best Price
Rezervirajte bez naknada
i provizija
Prikaži podatke o kontaktu domaćina