Traži

Besplatno otkazivanje do 43 days prije dolaska

2 Gosta/Gostiju

DFV logo
Provjereno i certificirano od strane Njemačkog udruženja zainteresiranih za temu kuća za odmor (Deutscher Ferienhausverband e.V.)
Trustpilot

100% Preporuka

Već više od 3 godine online

Oprema

Kućni ljubimci nisu dozvoljeni Kućni ljubimci nisu dozvoljeni
Nepušači Nepušači
WLAN bežična lokalna mreža WLAN bežična lokalna mreža
Vrt Vrt
Televizor Televizor
Stroj za pranje posuđa Stroj za pranje posuđa
balkon balkon
Dječji krevetić Dječji krevetić
Mjesto za parkiranje Mjesto za parkiranje

Vanjsko područje

2 km

Mogućnosti provođenja slobodnog vremena

Skijanje
Prikaži sve moguće slobodne aktivnosti Prikaži manje mogućih slobodnih aktivnosti

Smjernice

upozorenja najmodavca

Čekiranje pri dolasku: 16:00
Čekiranje pri odlasku: 10:00

Uvjeti poništenja:

• For cancellations up to the 42nd day prior to commencement of the first day of stay: 0% of the rent.
  • For cancellations from the 42nd day up to the 28thday prior to commencement of the first day of stay: 40% of the rent.
  • For cancellations from the 28th day up to the first day of stay: 90% of the rent.
  • For cancellations on the first day of stay or later: 100% of the rent.

Raspoloživost

Koristite kalkulator cijena da biste saznali dostupnost i cijenu.

20 evaluacije

Ukupna ocjena

4,7 od 5
4.7 Oprema
4.7 Cijena/učin
4.7 Servis
4.7 Položaj
4.7 Čistoća
Recenzije se provjeravaju na njihovu autentičnost. Više o tome u našim preporukama za procjenu.

peggy ronda

Fam Bulten

Jan Kampshoff

Tjerk Molenaar

Joan Kot

Prikaži nizozemski

Bili smo tamo od 13. lipnja do 27. lipnja 2009. Bila je to velika i prekrasna kuća i lijep vrt u kojem se moglo lijepo slobodno sjediti. Vlasnica je bila izuzetno ljubazna i susretljiva! Ukratko, odlična kuća koju preporučujemo! Obitelj Kot iz Tholena.

Jos Goossens

Prikaži nizozemski

Praktična, udobna i čista kuća u kojoj smo se brzo osjećali kao kod kuće. Simpatična i srdačna i vrlo susretljiva domaćica. Prekrasna okolina i na kratkoj udaljenosti puno toga za doživjeti i jedinstvenih krajolika za divljenje.

WAM Horn

Prikaži nizozemski

Vratili smo se sa našeg zimovanja s 9 osoba. To je lijepa i dobra kuća! Upavo smo postavili novi plazma TV! Staze su udaljene oko 5 minuta autom i 20 minuta besplatnim skibusom, jedini nedostatak skibusa je što postoji samo jedan bus koji ide natrag do kuće (u 16:15). Inače zaista divna kuća!

S Van der Veen

Prikaži nizozemski

Vrlo smo uživali u ovoj kući i okolina je bila vrlo lijepa. Srdačan susret domara bio je vrlo ugodan. Ljudi koji žive oko kuće bili su vrlo prijateljski. Bilo je dovoljno izleta u blizini, supermarketa i drugih trgovina. Sigurno ćemo se ponovno vratiti u 3 bjezine, možete lijepo šetati oko kuće i ne morate voziti automobil. Ocijenili bismo ovu vilu s 9,5. S poštovanjem, obitelj S. van der Veen iz Tolberta, Groningen.

Arjan Meijers

Prikaži nizozemski

Prekrasna samostojeća kuća... Bili smo osam odraslih i jedno dijete. Bilo je dovoljno prostora u i oko kuće. Plus četiri prostrane spavaće sobe i prostor za sjedenje na prvom katu. Kupaonice i kuhinja su vrlo moderne. Proveli smo divna dva tjedna u Oberdorfu... Preporučujemo!

Joan Kot

Prikaži nizozemski

Bili smo tamo od 13. lipnja do 27. lipnja 2009.!
Bila je to velika i lijepa kuća i prekrasan vrt, gdje se moglo slobodno sjediti. Vlasnik je bio jako ljubazan i od pomoći!
Ukratko, odlična kuća za preporuku!

Obitelj Kot iz Tholena

R. Buitenhuis

Prikaži nizozemski

Chalet de drie berken vrlo je udobna kuća u svom cjenovnom rangu s dobrom kuhinjom, prostranim spavaćim sobama i lijepim ravnim vrtom s dovoljno privatnosti za alpsko područje. Područje je vrlo lijepo i uživali smo u šetnji, vožnji biciklom i automobilima te jedrenju po Milstätterseeu.

R. Buitenhuis

Prikaži nizozemski

Budući da smo prošle godine uživali u odmoru u ovoj prekrasnoj kući, ovo smo ljeto ponovno otišli u Austriju. Inače svake godine mijenjamo destinacije, osim kada nam se jako sviđa, kao kod nas. Vrijeme u Rennwegu je bilo nešto slabije, tako da smo ove godine samo dva puta otišli visoko u planine, istražili nešto veće područje autom i posjetili gradove kao što su Villach i Klagenfurt, isprobali tri različita ljetna sanjkališta i nekoliko puta pogledali u sunce oko Millstätterseea. Tako da se i po manje lijepom vremenu ovo pokazalo kao odlična baza.

S Van der Veen

Prikaži nizozemski

stvarno smo uživali u ovoj kući i područje je bilo vrlo lijepo, prijateljski pozdrav
timari su bili vrlo ugodni ljudi
koji su živjeli oko kuće bili su vrlo prijateljski raspoloženi
bilo je i dosta izleta u okolici
supermarketa, i drugih trgovina bilo je dovoljno
sigurno ćemo se vratiti u 3 birken, možete tako lijepo šetati u blizini kuće da ne morate izlaziti autom, ocjena koju želimo dati ovoj vili je 9,5

s poštovanjem fam. s van der veen tolbert groningen

Andreas Heinz

Prikaži njemački

Bili smo od 11. do 18. veljače 2012. sa 6 odraslih, 4 djece od 4 do 9 godina i bebom u kući. Ljubazna kontakt osoba nas je dočekala i dala nam mnogo savjeta. Jako nam se svidjela kuća za odmor. Spavaće sobe su prostrane, kupaonice i toaleti odvojeni, što je vrlo povoljno za grupu. Usluga kruha je odlična. Još jedna prednost je stanica ski busa u blizini. Ski bus vas vrlo brzo i jednostavno vozi do skijališta. Možemo preporučiti kuću i rado bismo se vratili.

Arjan Spiering

Prikaži nizozemski

Kuća 3 Birken apsolutno je fantastična u smislu veličine i lokacije. Bilo nas je 8 ljudi, ali kuća je bila prostrana i zbog duplih objekata nikada nismo morali čekati jedni druge na tuširanje/wc, itd. Vrt oko kuće je lijepo zatvoren (zgodan za malu djecu) i mogli smo imati odličan roštilj. Okolina je posebno lijepa za šetnje, čak i sa malom djecom. Postojale su samo dvije stvari za kritizirati kuću: susjed je bio prilično bučan cijeli tjedan. U jednom je trenutku svoju radio kutiju u vrtu držao uključenu do poslije 12 sati navečer, pomalo šteta. Osim toga, tlak vode nije optimalan ako vodu koristite s više osoba u isto vrijeme (npr. tuširanje). Savršen tjedan!

L. Juwett

Prikaži nizozemski

Imali smo fantastičan odmor u ovoj kući za odmor dva tjedna. Vlasnici su vrlo gostoljubivi i ljubazni. Okolica je prekrasna i moguće je mnogo zabavnih, lijepih i sportskih aktivnosti, ali i oko kuće je prekrasno opustiti se u prekrasnom prostranom vrtu. Usluga kruha je izvrsna. Jedina mana koju smo pronašli bili su visoki troškovi električne energije.

J.G.J. Van Den Akker

Prikaži nizozemski

Dijelom zbog lijepog vremena imali smo fantastičan odmor. Šteta što je trgovina/pekarnica bila još daleko (3 km.) Dalje. Nadalje, super lijepa kuća, dovoljno prostrana i ima sve što je potrebno za bezbrižan odmor.

Jos Goossens

Prikaži nizozemski

Praktična, udobna i uredna kuća u kojoj smo se također vrlo brzo osjećali kao kod kuće.

Simpatična i ljubazna domaćica od velike pomoći.

Prekrasno okruženje i kratka udaljenost za doživljaj i divljenje jedinstvenim krajolicima.

Esther Koers

Prikaži nizozemski

Lijepa, kompletno namještena kuća. Sve je izgledalo čisto i dobro njegovano. Za obitelj od 6 ljudi bila je to vrlo prostrana kuća. Ljubazno primljena od strane domaćice, koja je također bila tu za nas tijekom odmora. Sve u svemu sjajna kuća za proslavu tjedan ili nekoliko tjedana odmora. U blizini također ima mnogo stvari koje možete učiniti i doživjeti.

WAM Horn

Prikaži nizozemski

Upravo smo se vratili s našeg zimskog sportskog odmora s 9 ljudi. To je lijepa i dobra kuća! Upravo instaliran novi plazma TV! Staza je udaljena oko 5 minuta autom a Gatis ski busom 20 minuta.Jedina mana autobusa je što ima samo 1 autobus nazad do vikendice (u 16.15)

inače stvarno lijepa kuća!

kontakt

Tvrtka Belvilla

ostale informacije

Broj objekta: 301816

Posljednje ažuriranje: 05.05.2024

Oglas je online od: 3 godine, 4 mjeseca

URL: https://www.resido.hr/301816.htm

«Kuća za odmor Dopust za oporavak Rennweg am Katschberg» je dobio ocjenu gosta 4.7 (ljestvica ocjene: od 1 do 5) od 20 danih recenzija evaluacije.

Ukloni

Best Price
Rezervirajte bez naknada
i provizija
Prikaži podatke o kontaktu domaćina