Traži
Pretraživanje
Gosti 2 Gosta/Gostiju

Kuća za odmor Dopust za oporavak Kaatsheuvel

maks.  6   Gosta/Gostiju
70m²  stambena površina
3 spavaće sobe
0  Kupaonica
maks. 6  Gosta/Gostiju
70m²
3 spavaće sobe
fhm-common::rebranding.favorit_hinzu
Dijelovi

100% Preporuka

Već više od 3 godine online


Navedite datume putovanja za točne cijene
2 Gosta/Gostiju

DFV logo
Provjereno i certificirano od strane Njemačkog udruženja zainteresiranih za temu kuća za odmor (Deutscher Ferienhausverband e.V.)
Trustpilot
Preko 900 verificiranih ocjena na Trustpilotu
Best Price
Rezervirajte bez naknada
i provizija

100% Preporuka

Već više od 3 godine online



Oprema

Kućni ljubimci su dobrodošli Kućni ljubimci su dobrodošli
Bazen Bazen
WLAN bežična lokalna mreža WLAN bežična lokalna mreža
Vrt Vrt
Televizor Televizor
Terasa Terasa
Stroj za pranje posuđa Stroj za pranje posuđa
Mjesto za parkiranje Mjesto za parkiranje
Djeca su dobrodošla Djeca su dobrodošla

Vanjsko područje

Vrt
Dječje igralište
Bazen
Mjesto za parkiranje
Teniski teren
Terasa

Kupaonica

gostinski toalet 1


Kuhinja

Pretinac za duboko zamrzavanje
Stroj za pranje posuđa
Hladnjak
Mikrovalna pećnica
Aparat za kavu

Uređaji i pribori

Bicikli
Televizor
WLAN bežična lokalna mreža
Namještaj za terasu

Podobno za

Kućni ljubimci su dobrodošli
Djeca su dobrodošla

Spavaća soba

Ukupan kapacitet noćenja: 6

3 dvokrevetna soba

Dolazak/lokacija

Pokazati zemljopisnu kartu

Dolazak i udaljenosti

Plaža 8 km

8 km

Jezero 3 km

3 km

Mogućnost kupovine 0.1 km

0.1 km

Restoran 0.1 km

0.1 km

Centar grada/mjesta 2 km

2 km

Autobus 0.6 km

0.6 km

Kolodvor 14.5 km

14.5 km

Izlaz s autoceste 1.2 km

1.2 km


Mogućnosti provođenja slobodnog vremena

Pecanje
golf
Jahački sport
Tenis
Prikaži sve moguće slobodne aktivnosti Prikaži manje mogućih slobodnih aktivnosti

Smjernice


upozorenja najmodavca

Čekiranje pri dolasku: 16:00
Čekiranje pri odlasku: 10:00

Uvjeti poništenja:

  • For cancellations up to the 42nd day prior to commencement of the first day of stay: 10% of the rent.
  • For cancellations from the 42nd day up to the 28thday prior to commencement of the first day of stay: 40% of the rent.
  • For cancellations from the 28th day up to the first day of stay: 90% of the rent.
  • For cancellations on the first day of stay or later: the full rent.


Raspoloživost

Koristite kalkulator cijena da biste saznali dostupnost i cijenu.


14 evaluacije

Ukupna ocjena

4,0 od 5
4.0 Oprema
4.0 Cijena/učin
4.0 Servis
4.0 Položaj
4.0 Čistoća
Recenzije se provjeravaju na njihovu autentičnost. Više o tome u našim preporukama za procjenu.
Recenzije se provjeravaju na njihovu autentičnost. Više o tome u našim preporukama za procjenu.

Knol

4,0
4 4 4 4 4
Prikaži nizozemski

Astrid van Aggelen

4,0
4 4 4 4 4
Prikaži nizozemski

Heusschen

4,0
4 4 4 4 4
Prikaži nizozemski

Van lier

4,0
4 4 4 4 4
Prikaži nizozemski

dhr, E, Bos

4,0
4 4 4 4 4
Prikaži nizozemski

M.A. Den Hertog

4,0
4 4 4 4 4
Prikaži nizozemski

Riječ je o prigovoru vezanom uz rezervaciju 1A QE K3 HD (Kaatsheuvel). Po dolasku na recepciju parka dodijeljena nam je smještajna jedinica 266 (vidi priložene fotografije). Međutim, po dolasku u smještaj, primijetili smo da još nije bila očišćena iako je već bilo daleko nakon 15:00 sati (vrijeme kada bi smještaj trebao biti dostupan). Također, smještajna jedinica nije uopće odgovarala opisu na Belvilla web stranici. Nažalost, prigovarajući o ovome na recepciji, saznali smo da je turoperator parka naveo kako fotografije korištene na Belvilla web stranici nisu snimljene u parku u Kaatsheuvelu te da park nema smještajne jedinice koje se makar donekle podudaraju s fotografijama na Belvilla stranici. Ovo je skandalozno jer smo na ovaj način bili prevarani da rezerviramo ovaj smještaj. Da smo znali da ćemo dobiti standardni šator, nikada ga ne bismo rezervirali. Drugim riječima, "osjećamo se jako prevareno". Recepcijska djelatnica (Daphne) učinila je sve što je mogla kako bi nas barem donekle usrećila. Ona je u potpunosti na našoj strani. Ovo je već drugi prigovor vezan uz istu rezervaciju. Pogledajte pregled četa s jednim od vaših djelatnika. 3124 XC Schiedam.

Johannes Smids

4,0
4 4 4 4 4
Prikaži nizozemski

Imali smo prekrasnu modernu kućicu s prostranim molom uz vodu. Kuhinja je imala perilicu posuđa, pećnicu, kombiniranu mikrovalnu pećnicu, veliki hladnjak, veliki zamrzivač s 3 ladice i prostrani indukcijski štednjak. Kućica se nalazi na parku koji je još u razvoju, to se vidjelo po lavirintu koji još nije bio potpuno zakržljan i još se gradilo nekoliko novih kućica u okolici, ali to je bilo jasno naznačeno unaprijed. Na stražnjoj strani parka trebate proći samo stotinjak metara prije nego što dođete do Loonske i Drunenske pješčane dine.

van Steenderen

4,0
4 4 4 4 4
Prikaži nizozemski

Prekrasan park s lijepim okruženjem. Zelenilo se održava uredno osim gusjenica hrastova moljca. Njih ima previše i (prema mom mišljenju) se još ništa ne poduzima. Definitivno preporučujem jer je čisto, uredno i ima ljubazno osoblje.

Martijn Bolderdijk

4,0
4 4 4 4 4
Prikaži nizozemski

Poštovani Belvilla i Europarcs, Razlog zbog kojeg vam obojici pišem e-poruku o našem boravku proteklog vikenda je da budete oba informirani o našem iskustvu. Nadam se da ćete obratiti pažnju na ovo kako biste mogli poboljšati svoje usluge. Od petka, 12. veljače do danas, 15. veljače boravili smo na Europarcs Kaatsheuvel-u. Da budem iskren, nije sve išlo po planu. Kućica je izgledala dobro na prvi pogled, ali tehnički je bila katastrofa. U subotu ujutro doživjeli smo prekid struje na cijelom parku (barem mi smo tako shvatili od tehničara). Kada smo se vratili u kućicu kasnije tog popodneva, struja još uvijek nije bila uključena. Ispostavilo se da je trebalo prebaciti prekidač kako bi se kući ponovno pružila struja. Rezultat je bio hladna kuća i to nije bilo idealno za stvari koje smo imali u hladnjaku. Nakon što je prekidač popravljen, nemali smo problema u subotu. A onda u nedjelju ujutro. Kuhalo za vodu uključeno i pećnica također za doručak. Struja nestaje. Nakon otprilike 45 minuta, tehničar je stigao. Još jednom je trebalo prebaciti prekidač (napomena, nije bilo kao da je osigurač u kući iskočio pa da sam to mogao napraviti sam). Kuhalo za vodu ponovno uključeno, struja nestaje. Ukratko, to se ponovilo čak 5 puta, a provjera opreme u kuhinji s tehničarem dovela je do zaključka - prema riječima tehničara - da postoji stvarno tehnički problem koji on ne bi mogao popraviti. Preporuka, premjestiti se u drugu kućicu... Kao što možete zamisliti, to nije bilo ono što smo očekivali za doručak u našem odmoru. Morao sam čak 6 puta nazvati recepciju te jutro. Tehničar nam je tada dao ključ od susjedne kućice. Skupili smo stvari i preselili se. Međutim, ključ nije radio. Ponovno smo zvali... Tehničar se ponovno pojavio i popravio. Pokušaj preseljenja i sve ponovno premještanje. Činilo se da je sve uredu! Ali nije bilo struje u kuhinji... Ispada da su svi utikači kuhinjske opreme još bili isključeni. Nema problema, ja ću to riješiti jer baš nemam volje ponovno zvati. Uključila sam pećnicu, ploču za kuhanje, perilicu posuđa i opet smo ugodno razgovarali kako bismo proveli ugodan dan. Bili smo vani i vratili smo se krajem dana u kuću. Nema tople vode... Ni bojler nije bio spojen. Ipak sam morala ponovno nazvati recepciju - koja je u međuvremenu postala osiguranje - i pitati mogu li isključiti bojler. To nije bio problem. Osigurač se opet dva puta isključio, ali sam ga sama uspjela popraviti. Nakon sat vremena imali smo oko tople vode. Što je još bilo krivo u ovoj novoj kućici. Nema kabelske TV / C+ modula, nema držača za WC dasku, nema polica u ormaru. Ukratko, bila je to neka vrsta demo kuće. Nije bila spremna za iznajmljivanje. Nadam se da možete nešto s ovim povratnim informacijama. Uvijek se može dogoditi da nešto ne ide potpuno glatko. Bitno je kako se to rješava u nastavku. I upravo u tome niste sjajni. Ovaj vikend morao sam nazvati vašu recepciju skoro 10 puta. Kontinuirano su me preusmjeravali, ali nijednom nisam osjetio da ste preuzeli odgovornost. U stvari, niti jednom nisam primio poziv iz parka da pitaju je li sada sve u redu. Montažer zaslužuje pohvalu, bio je koristan! Ali i nagovijestio je da je taj park postao prevelik za električnu mrežu. Čini se da smo mi postali žrtva u hladnom zimskom vremenu. Sretno u budućnosti. Mislim da nas više nećete vidjeti. Posljednji savjet, ali mislim da će trebati puno vremena dok ne budete spremni, punjači za električna vozila. Morao sam parkirati kod hotela NH da bih napunio auto. S poštovanjem, Martijn Bolderdijk Kuća 662 + 668

Valerie Monteyn

4,0
4 4 4 4 4
Prikaži nizozemski

Vrlo lijepo uređen smještaj. U blizini imate Efteling, a iza imanja je početak prekrasnog prirodnog područja s pješačkim točkama. Idealno za obitelj, ima nešto za svakoga.

Martijn Bolderdijk

4,0
4 4 4 4 4
Prikaži nizozemski

Poštovani Belvilla i Europarcs,



Razlog zašto vam obojici šaljem e-poruku o našem boravku prošli vikend je taj da ste oboje svjesni našeg iskustva. I u nadi da će se tome posvetiti pažnja kako biste mogli poboljšati stvari.



Od petka 12. veljače do danas 15. veljače boravili smo u Europarcs Kaatsheuvel. Iskreno govoreći, nije sve išlo kako je planirano, kuća je izgledala dobro, ali tehnički katastrofa. U subotu ujutro imali smo problema s nestankom struje u cijelom parku (kako sam shvatio od tehničara tehničke službe). Kad smo se poslijepodne vratili kući, struje još nije bilo. Kako se ispostavilo, prekidač je ipak morao okrenuti kako bi kuća ponovno dobila struju. Rezultat je ledeno hladna kuća i nije idealna za ono što je bilo u hladnjaku. Kad je prekidač popravljen, u subotu više nismo imali problema.



Zatim nedjelja ujutro. Kuhalo za vodu i pećnica za dobar doručak. Nestane struje. Nakon otprilike 45 minuta, inženjer je bio na mjestu. Opet je trebalo prebaciti prekidač (napomena, nije slučaj da je ispao osigurač u kući. Da sam to mogao sam prebaciti). Kuhalo za vodu ponovno uključeno, nestanak struje. U svakom slučaju, do 5 puta i mnogo testova s opremom u kuhinji sa samim tehničarom, zaključak – tehničkog čovjeka – bio je da stvarno postoji tehnički nedostatak koji on ne može popraviti. Savjet, preseljenje u drugu kuću…



Kao što razumijete, ovo nije baš doručak u našoj kući za odmor koji smo imali na umu. Jutros sam 6 puta morao zvati recepciju. Mehaničar nam je zatim dao propusnicu iz susjedne kuće.

Skupite stvari i krenite dalje. Kako se ispostavilo, kartica ne radi. Ponovno nazovi… Mehaničar ponovno prisutan i popravio ga je. Još jedan pokušaj premještanja i prijenosa svega.

Sve se čini super! Ali, nema struje u kuhinji... Ispada da svi utikači kuhinjskih aparata još nisu spojeni. Nema problema, sama ću doći jer mi se stvarno ne da ponovno zvati. Pećnica, ploča za kuhanje, perilica posuđa spojeni i opet se lijepo provodimo kako bismo uljepšali dan. Bili smo na putu i vratit ćemo se u kuću na kraju dana.



Nema tople vode... Ni bojler nije bio priključen. Još uvijek ponovno zovem recepciju - koja je sada postala osiguranje - i pitam mogu li jednostavno isključiti bojler? To nije bio problem. Stop je udario još 2 puta, ali sam se uspio oporaviti. Nakon sat vremena imali smo otprilike tople vode.



Što još nije bilo u redu u ovoj novoj kući. Bez kabelske TV / C+ modula, bez držača za ormare, bez polica u ormaru. Ukratko, bila je to svojevrsna demo kuća. Nije spremno za iznajmljivanje.



Nadam se da možete nešto učiniti s ovim povratnim informacijama.

Uvijek se može dogoditi da nešto ne bude kako treba. Ali bitno je kako se to onda rješava. A baš u tome nisi zvijezda. Ovaj sam vikend morao nazvati vašu recepciju gotovo 10 puta. Preporuka ima kontinuirano, ali niti jednom nisam imao osjećaj da ste sami preuzeli odgovornost. Dapače, nijednom nije bilo poziva iz parka da pitaju je li sve po vašem ukusu.



Mehaničar zaslužuje pohvale, bio je od pomoći! Ali i dao naslutiti da će ovaj park postati prevelik za električnu mrežu. I čini se da smo postali žrtve toga s hladnim zimskim vremenom.



Puno sreće u budućnosti.

Mislim da nas više nećeš vidjeti.



Posljednji savjet, ali mislim da će trebati dosta vremena prije nego što budete spremni za punjenja za električne automobile. Otišao sam parkirati kod hotela NH da utovarim auto.



S poštovanjem,

Martin Bolderdijk



Kuća 662 + 668

van Steenderen

4,0
4 4 4 4 4
Prikaži nizozemski

Veliki park s prekrasnim okolišem. Zelenilo se uredno održava s iznimkom povornih gusjenica. Ovi su previše prisutni i (po mom mišljenju) ništa se ne radi po tom pitanju.

Svakako preporuka jer je čisto, uredno i ima ljubazne djelatnike.

Johannes Smids

4,0
4 4 4 4 4
Prikaži nizozemski

Imali smo prekrasnu modernu kuću s prostranim molom na vodi. Kuhinja je imala perilicu posuđa, pećnicu, kombiniranu mikrovalnu pećnicu, veliki hladnjak, veliki zamrzivač s 3 ladice i prostranu indukcijsku ploču za kuhanje.

Kuća se nalazi u parku koji je još u izgradnji, vidjelo se po labirintu koji još nije u potpunosti prerastao, au okolici su se gradile nove kuće, ali to je bilo jasno unaprijed naznačeno.

U stražnjem dijelu parka morate hodati samo stotinjak metara prije nego što se nađete na vrištini Loonse en Drunense.

M.A. Den Hertog

4,0
4 4 4 4 4
Prikaži nizozemski

Zabrinuti prigovor u vezi s rezervacijom 1A QE K3 HD (Kaatsheuvel)

Po dolasku na recepciju parka dodijeljen nam je smještaj 266 (vidi priložene fotografije). Po dolasku u smještaj pokazalo se da isti još nije očišćen, unatoč tome što je bilo dosta iza 15 sati (vrijeme u koje bi smještaj trebao biti dostupan). Također se čini da se smještaj ne slaže s onim što je naznačeno na stranici Belvilla. Kada se zbog toga žalio na recepciji, također se čini da organizator putovanja parka navodi da fotografije koje se koriste na stranici Belvilla nisu snimljene u parku u Kaatsheuvelu, a park također nema smještaj koji donekle odgovara fotografijama Belville. Nečuveno što smo bili u iskušenju rezervirati ovu nekretninu na ovaj način. Da smo znali da ćemo odsjesti u standardnom chaletu, ovo uopće ne bismo rezervirali. Drugim riječima, "osjećamo se jako prevareno."

Zaposlenica na recepciji (Daphne) dala je sve od sebe da budemo koliko-toliko zadovoljni. Ona nas u tome u potpunosti podržava.

Ovo je sada druga reklamacija vezana uz istu rezervaciju. Pogledajte pregled razgovora s jednim od vaših zaposlenika.

3124 XC Schiedam


kontakt

Tvrtka Belvilla


Drugi smještaji koji bi vam se također mogli svidjeti


ostale informacije

Ideje za odmor: Odmor s psom

Broj objekta: 317129

Posljednje ažuriranje: 02.05.2024

Oglas je online od: 3 godine, 4 mjeseca

URL: https://www.resido.hr/317129.htm


«Kuća za odmor Dopust za oporavak Kaatsheuvel» je dobio ocjenu gosta 4 (ljestvica ocjene: od 1 do 5) od 14 danih recenzija evaluacije.

Ukloni
Dodati favoritima
Navedite datume putovanja za točne cijene
2 Gosta/Gostiju

DFV logo
Provjereno i certificirano od strane Njemačkog udruženja zainteresiranih za temu kuća za odmor (Deutscher Ferienhausverband e.V.)
Trustpilot
Preko 900 verificiranih ocjena na Trustpilotu
Best Price
Rezervirajte bez naknada
i provizija
Prikaži podatke o kontaktu domaćina