Traži

Navedite datume putovanja za točne cijene
2 Gosta/Gostiju

DFV logo
Provjereno i certificirano od strane Njemačkog udruženja zainteresiranih za temu kuća za odmor (Deutscher Ferienhausverband e.V.)
Trustpilot
Preko 900 verificiranih ocjena na Trustpilotu
Best Price
Rezervirajte bez naknada
i provizija

100% Preporuka

Već više od 3 godine online

Oprema

Kućni ljubimci su dobrodošli Kućni ljubimci su dobrodošli
Bazen Bazen
WLAN bežična lokalna mreža WLAN bežična lokalna mreža
Vrt Vrt
Televizor Televizor
Terasa Terasa
Stroj za pranje posuđa Stroj za pranje posuđa
Mjesto za parkiranje Mjesto za parkiranje
Djeca su dobrodošla Djeca su dobrodošla

Vanjsko područje

Jahački sport
Tenis
Pješačenje/hodanje kao sport
Prikaži sve moguće slobodne aktivnosti Prikaži manje mogućih slobodnih aktivnosti

Smjernice

upozorenja najmodavca

Čekiranje pri dolasku: 16:00
Čekiranje pri odlasku: 10:00

Uvjeti poništenja:

• For cancellations up to the 42nd day prior to commencement of the first day of stay: 10% of the rent.
  • For cancellations from the 42nd day up to the 28thday prior to commencement of the first day of stay: 40% of the rent.
  • For cancellations from the 28th day up to the first day of stay: 90% of the rent.
  • For cancellations on the first day of stay or later: the full rent.

Raspoloživost

Koristite kalkulator cijena da biste saznali dostupnost i cijenu.

55 evaluacije

Ukupna ocjena

4,0 od 5
3.9 Oprema
3.9 Cijena/učin
3.9 Servis
3.9 Položaj
3.9 Čistoća
Recenzije se provjeravaju na njihovu autentičnost. Više o tome u našim preporukama za procjenu.

Linda Coolen

Ramses Klok

Cor Provoost

Prikaži nizozemski

dobro primljeno, smještaj je bio dobar, s malom napomenom u vezi privatnosti, staklo na ulaznim vratima po našem mišljenju trebalo bi biti prekriveno mat staklom ili zavjesom, svi te mogu vidjeti, pogotovo navečer. Okolina je lijepa.

Prikaži nizozemski

Kuća za odmor je otkazana jer sam promijenio datum za 1 dan. Morao sam spavati u autu 1 dan, rezervirao sam hotel na 1 dan. Od 5 dana koliko sam platio, na kraju sam mogao provesti samo 1 dan u rezerviranoj i plaćenoj kući. Prvo sam morao platiti dodatnih €200 za to. Odlučili smo se samo vratiti kući i NIKADA VIŠE REZERVIRATI KOD BELLVILLE.

Prikaži nizozemski

Prvi dojam bio je da je planinski šator lijep, moderno uređen i kuhinja je zaista dobro opremljena kuhinjskim priborom i posuđem.

Što se tiče prostora, planinski šator je stvarno mali, trebao bi biti za šest osoba, osobno mislim da su 2 odrasle osobe i 2 djece više nego dovoljni, a ako biste trebali smjestiti još jedno dijete u dječji krevetić, prostora jednostavno nema.

Čišćenje planinskog šatora stvarno je bilo loše. Sanitarije i podovi nisu bili čisti, odmah po dolasku sam počistio pod i tamo je bilo puno pijeska i drugih stvari, a što se sve nalazilo ispod kauča, ne želim ni spominjati, izgledalo je kao da se ništa nije napravilo. Prozori su bili stvarno prljavi, unutrašnjost je imala bijelu maglu. Pitali smo se kakva je situacija s općim čišćenjem zbog virusa covid-19, to nije izazvalo dobar osjećaj.

Grijanje nije bilo dovoljno da dobro zagrije prostor, stalno smo morali postaviti termostat na maksimum da bismo održali nešto toplinu. Nedostatak je taj što su hodnik, kuhinja i dnevni boravak jedan prostor. Svaki put kada se vrata otvore, unese se gomila hladnoće. S druge strane, kada je sunce zasjalo, bilo je odmah 29 stupnjeva unutra, s čim ne bih htio nagađati koliko je toplo tamo ljeti. Dakle, loše je izoliran.

Najveća spavaća soba imala je poseban WC i tuš, međutim jako je mala i nije privlačila da se koristi pogotovo u ovom hladnom razdoblju jer nije grijana. S obzirom na to da su prostorije gdje nema grijanja ili gdje nije upaljeno bilo jako hladno, to nije bilo izvedivo.

Imali smo svoj mir, što je bilo vrlo lijepo jer smo upravo to najviše i rezervirali, ali što se tiče udobnosti i prostora, sljedeći put bismo radije odabrali nešto drugo.

Chloe van den Bos-Scholten

Prikaži nizozemski

Prekrasna kućica. Nas je petoro i imamo jednog psa s nama. Kućica je savršeno dovoljna za nas. Lijepa i čista, jedina mana koju sam primijetio su pločice u tušu. Jasnih mrlja plijesni između pločica i to bi trebalo ukloniti.

Prikaži nizozemski

Kućica za odmor je otkazana jer sam promijenio datum za 1 dan. Morao sam prespavati 1 dan u automobilu, rezervirao sam hotel na 1 dan. Od 5 dana koje sam platio, mogao sam na kraju biti samo 1 dan u rezerviranoj i plaćenoj kući. Prvotno su me htjeli natjerati da za to platim dodatnih 200 eura. Odlučili smo se vratiti kući I VIŠE NIKAD NE REZERVIRATI KOD BELLVILLE

Prikaži nizozemski

Samostalna vikendica bungalov na Resortu Veluwemeer iznajmljena za jedan tjedan. Uživali smo i šetali. Međutim, morate automobilom voziti 10 minuta do tamo. Smještaj je bio lijep, prostran, ugodno uređen i čist.

Ograđeno dvorište bilo je lijepo za našeg psa. Večeru smo uzeli u Friends i Bites na parku, bilo je ukusno! Super, sigurno ćemo se vratiti.

4,0
4 4 4 4 4
Prikaži nizozemski

Kućica za odmor je otkazana jer sam promijenio datum za 1 dan. Morao sam spavati u automobilu 1 dan, rezervirao sam hotel 1 dan. Od 5 dana koje sam platio, mogao sam na kraju boraviti samo 1 dan u rezerviranoj i plaćenoj kući. Na početku su mi tražili dodatnih 200 eura za to. Odlučili smo se samo vratiti kući I VIŠE NIKAD REZERVIRATI KOD BELLVILLA-e.

Jan Verhasselt

Prikaži nizozemski

Za toplih vremenskih uvjeta (25°C) neizdrživa je vrućina u kući za odmor. Dopušteno je parkirati samo jedan automobil uz kuću za odmor, ako dođete s dva automobila, jedan mora biti parkiran na parkingu... no na parkiralištu ima premalo mjesta, pa mnogi automobili moraju biti parkirani izvan parka (na cesti). Vrlo ograničena ponuda kupovine u parku. Unatoč tome, lijepo je smješten uz jezero Veluwe i lijepo okruženje za vožnju biciklom, šetnju ili posjet.

A. van der Ploeg

Prikaži nizozemski

Smještaj je bio drugačiji nego što je prikazano na web stranici. To se navodi na stranici, ali je neugodno što ne možete vidjeti fotografije kućice u kojoj ćete boraviti. Bila je to gotovo nova kućica.

Nekoliko savjeta za vlasnika. Osigurajte police iznad umivaonika. Osigurajte zavjese za ulazna vrata. Lampe za sumrak sadrže halogene žarulje s malom snagom svjetlosti, ali s relativno visokom potrošnjom energije. Za nekoliko dodatnih kuna mogu se ugraditi LED žarulje koje daju više svjetla, troše manje i trajat će puno duže. Na kraju, nakon dva tjedna korištenja perilice posuđa, ponovno smo saznali zašto sami nemamo perilicu posuđa. Koliko je to nezgodno. Pranje suđa ručno je puno brže i bolje, a posuđe se još uvijek i osuši.

martijn dupuis

Prikaži nizozemski

Kuća je bila dobra ... dobra za grijanje. Prilično osnovno, dobri kreveti, čisto, prilično bučno, pomalo kao u karavanu (bez kamene kuće). 4.5 km od centra, lijep centar, prekrasna lokacija park na Veluwemeeru. Prijateljska dobrodošlica s krafnama ... lijepo!

Anja Borkens

Prikaži njemački

Stigli smo u park oko 16 sati i mogli smo otići ravno u naš smještaj bez čekanja. Nažalost, morali smo saznati da kuhinja nije očišćena. Perilica posuđa bila je puna prljavog i pljesnivog posuđa, hladnjak je također bio pljesniv i nije bio ni uključen.

Cor Provoost

Prikaži nizozemski

dobro primljeno, smještaj je bio dobar, uz malu napomenu u vezi privatnosti, po našem mišljenju staklo na ulaznim vratima bi trebalo biti prekriveno mat staklom ili zastorom ispred, svi vas mogu vidjeti, pogotovo navečer. Okruženje je lijep.

Marieke Clarijs

Prikaži nizozemski

Park je jasno označen s ceste i stoga ga je lako pronaći. Bungalov je bio u redu i lijepo uređen. Vrt je bio ograđen, ali se nažalost pokazalo da ima puno rupa sprijeda kroz koje su se psi mogli provući, pa smo ih ipak bili prisiljeni staviti na uzicu. Područje je prekrasno, nažalost nema pješačke rute iz parka, prvo se morate malo voziti.

Wendy Noordermeer

Prikaži nizozemski

Lijepa i uredna kuća. Bilo je samo jako toplo, ali srećom dovoljno vrata za otvaranje. Lijep položaj na vodi. Posebno je krovna terasa imala prekrasan pogled na vodu. Volio bih se ponovno tamo vratiti.

Cees Kros

Prikaži nizozemski

Odličan prijem na recepciji parka. Bili smo preuranili, ali su nas lijepo nazvali da je smještaj spreman, pola sata ranije od dogovorenog. Smještaj je izgledao dobro sa svime što vam je potrebno. Za ljubitelje biciklizma poput nas, područje je vrlo lijepo, šume, vrištine, polder i močvarno područje.

Prikaži nizozemski

Prvi dojam je bio da je planinska kuća izgledala lijepo, moderna je i kuhinja je bila stvarno dobro opremljena kuhinjskim priborom i posuđem.

Što se prostora tiče, chalet je stvarno malen, trebao bi biti za šest osoba, osobno mislim da je 2 odrasle osobe plus 2 djece i više nego dovoljno, a ako ste morali pustiti dijete da spava u krevetu na razvlačenje onda jednostavno nema mjesta za to .

Čišćenje planinske kuće doista je ostavilo mnogo toga za poželjeti. Vodovodne instalacije i podovi nisu bili čisti, pomela sam pod odmah po dolasku i otpala je gomila pijeska i drugih stvari, a ne želim ni imenovati što je bilo ispod kauča, više je izgledalo kao da ništa nije učinjeno po tom pitanju. biti. Prozori su bili jako prljavi, iznutra je bila i bijela izmaglica. Pitali smo se stoga kako ide generalno čišćenje zbog virusa covid-19, nije dalo dobar osjećaj.

Grijanje nije dovoljno da zagrije prostoriju kako treba, stalno smo morali postavljati termostat na maksimum da bi bilo malo toplo. Nedostatak je što su hodnik, kuhinja i dnevni boravak jedna cjelina. Svaki put kad se otvore vanjska vrata, uđe hrpa hladnoće. S druge strane, ako je jednom zasjalo sunce, unutra je odmah postalo 29 stupnjeva, što ne želim prokockati koliko je vruće ljeti. Dakle, loše je izoliran.

Glavna spavaća soba imala je odvojeni wc i tuš, ali je jako mala i pogotovo u ovo hladno razdoblje nije pozivala na korištenje jer se ne grije. Budući da su prostorije u kojima niste imali ili ste imali grijanje jako hladne, to nije bilo moguće.

Odmorili smo se, što je bilo jako lijepo jer smo uglavnom rezervirali za to, ali što se tiče udobnosti i prostora, radije ćemo izabrati nešto drugo sljedeći put.

Hc Smit-groot

Prikaži nizozemski

Toplo primljen od strane recepcije s dobrim informacijama. Smještaj je izgledao dobro održavan, nedostajao nam je senseo, u kupaonici je bio oštar prizemni zrak. Za lijepu i prostranu uređenu parkovnu vegetaciju potrebno je još malo vremena. Zbog visoke stepenice bicikle je bilo teško dovesti do smještaja. Ukupni dojam je vrlo dobar.

Chloe van den Bos-Scholten

Prikaži nizozemski

Prekrasna vikendica. Nas je pet i imamo 1 psa sa sobom. Vikendica nam je baš po mjeri. Lijepo i čisto, jedina mana koju sam pronašao su pločice za tuširanje. Očistite mrlje od plijesni na spojevima pločica i one se mogu ukloniti.

Prikaži nizozemski

Odvojeni bungalov chalet u Resortu Veluwemeer iznajmljen sredinom tjedna. Uživali i šetali. Iako morate biti u autu 10 minuta. Smještaj je bio lijep, prostran, lijepo uređen i čist.

Zatvoreni vrt također je bio lijep za našeg psa. Kupio sam večeru u restoranu Friends and Bites at the park, izvrsno! Super, vratit ćemo se opet.

Manon Verhoef

Prikaži nizozemski

Ukupni dojam o parku i kućicama je dobar, naša kućica nešto manje. Pri dolasku se pokazalo da su klizna vrata na terasu neispravna, pa se svaki put moralo obilaziti. Lokacija također nije bila optimalna, bili smo na samom ulazu, što je značilo da su automobili, biciklisti i šetači cijeli dan prolazili kraj vaše terase, tako da niste imali nikakve privatnosti. Napokon se renovirala kuća do nas i to se ponekad zna dogoditi, ali ne već u 7:30 ujutro u parku za odmor gdje ste samo na odmoru?!

kontakt

Tvrtka Belvilla

ostale informacije

Ideje za odmor: Odmor s psom

Broj objekta: 317964

Posljednje ažuriranje: 20.05.2024

Oglas je online od: 3 godine, 5 mjeseci

URL: https://www.resido.hr/317964.htm

«Kuća za odmor Dopust za oporavak Nunspeet» je dobio ocjenu gosta 4 (ljestvica ocjene: od 1 do 5) od 55 danih recenzija evaluacije.

Ukloni

Best Price
Rezervirajte bez naknada
i provizija
Prikaži podatke o kontaktu domaćina
Imate li pitanja o ovom smještaju?