Traži
Pretraživanje
Gosti 2 Gosta/Gostiju

Kuća za odmor Dopust za oporavak Lichtenvoorde

maks.  12   Gosta/Gostiju
120m²  stambena površina
6 spavaće sobe
0  Kupaonica
maks. 12  Gosta/Gostiju
120m²
6 spavaće sobe
fhm-common::rebranding.favorit_hinzu
Dijelovi

100% Preporuka

Već više od 2 godine online


Navedite datume putovanja za točne cijene
2 Gosta/Gostiju

DFV logo
Provjereno i certificirano od strane Njemačkog udruženja zainteresiranih za temu kuća za odmor (Deutscher Ferienhausverband e.V.)
Trustpilot
Preko 900 verificiranih ocjena na Trustpilotu
Best Price
Rezervirajte bez naknada
i provizija

100% Preporuka

Već više od 2 godine online



Oprema

Kućni ljubimci su dobrodošli Kućni ljubimci su dobrodošli
Bazen Bazen
Nepušači Nepušači
WLAN bežična lokalna mreža WLAN bežična lokalna mreža
Vrt Vrt
Televizor Televizor
Terasa Terasa
Stroj za pranje posuđa Stroj za pranje posuđa
sauna sauna

Vanjsko područje

Vrt
Bazen
Mjesto za parkiranje
Terasa

Kupaonica

gostinski toalet 3


Kuhinja

Pretinac za duboko zamrzavanje
Stroj za pranje posuđa
Hladnjak
Mikrovalna pećnica
Aparat za kavu

Uređaji i pribori

Bicikli
Televizor
WLAN bežična lokalna mreža
Namještaj za terasu

Podobno za

Nepušači
Kućni ljubimci su dobrodošli
Djeca su dobrodošla

Spavaća soba

Ukupan kapacitet noćenja: 12

6 dvokrevetna soba

Dolazak/lokacija

Pokazati zemljopisnu kartu

Dolazak i udaljenosti

Mogućnost kupovine 4 km

4 km

Restoran 4 km

4 km

Centar grada/mjesta 4 km

4 km


Mogućnosti provođenja slobodnog vremena

Pješačenje/hodanje kao sport
Prikaži sve moguće slobodne aktivnosti Prikaži manje mogućih slobodnih aktivnosti

Smjernice


upozorenja najmodavca

Čekiranje pri dolasku: 15:00
Čekiranje pri odlasku: 10:00

Uvjeti poništenja:

  • For cancellations up to the 42nd day prior to commencement of the first day of stay: 10% of the rent.
  • For cancellations from the 42nd day up to the 28thday prior to commencement of the first day of stay: 40% of the rent.
  • For cancellations from the 28th day up to the first day of stay: 90% of the rent.
  • For cancellations on the first day of stay or later: the full rent.


Raspoloživost

Koristite kalkulator cijena da biste saznali dostupnost i cijenu.


4 evaluacije

Ukupna ocjena

3,9 od 5
3.9 Oprema
3.9 Cijena/učin
3.9 Servis
3.9 Položaj
3.9 Čistoća
Recenzije se provjeravaju na njihovu autentičnost. Više o tome u našim preporukama za procjenu.
Recenzije se provjeravaju na njihovu autentičnost. Više o tome u našim preporukama za procjenu.

Ferrari

3,9
3.9 3.9 3.9 3.9 3.9
Prikaži nizozemski

Bili smo ugodno s obitelji otići na vikend. Međutim, susreli smo se s nekim poteškoćama i nažalost ništa nije učinjeno. Prvo, park je vrlo lijep i prilično nov. Kućica je bila lijepa i imali smo dovoljno prostora. Međutim, kućica nije bila čista... jedna je iznajmljena roštilj još uvijek bio na podu s komadićima mesa na njemu. Također je bilo hrane u zamrzivaču i umaka u hladnjaku. Pod krevetima su bili oblaci prašine kao da nije bilo usisavano tjednima. Imamo dvoje djece pa je moglo biti pomalo nereda. Kad biste nešto podigli, bilo bi potpuno prekriveno prašinom. Plaćali smo 485,- samo za troškove čišćenja! Što smatramo apsurdnim, vjerojatno možete pretpostaviti da su naša očekivanja glede higijene vrlo visoka. Nije ostavljeno niti jedno rola toaletnog papira za taj iznos. Prozori su jako prljavi, na WC-u u prizemlju bili su i tragovi urina, a u sauni je bio hrpa prašine i štapić od sladoleda. Ako uzmemo u obzir da ovu kućicu mogu iznajmiti više puta tjedno (radnim danom, vikendom), pa zatim traže 2x po 485,- za čišćenje! Zaista nevjerojatno. Također smo rezervirali kućicu s sunshowerom i jacuzzijem. To nije bilo u našoj kućici. Lijepo smo nazvali i jedino što su rekli je: Oh, to je kućica do vas, kontaktirat ćemo Bellvillu da to isprave... pa što onda? Mi plaćamo za sadržaje koji su navedeni u našoj rezervaciji... ali ne pružaju rješenje. Također su rekli da ne može biti moguće da je taj roštilj bio tamo sve do dana kad smo otišli, pa ipak, bio je tamo. Imamo i fotografije. Par dana prije dolaska nazvali su nas da pitaju želimo li jacuzzi, inače će biti prisutan ali neće biti punjen. 120,-. Pa dobro, jer naravno ne želite gledati prazan objekt. Također je bilo klima uređaje i voda se skupljala u bačvama. Isto se moralo platiti dodatnih 5€ dnevno ako ste to htjeli. Da su loše radili, jedino je to bilo lijepo napisano pri dolasku. Također, na fotografijama je bio ogroman dječji igralište i naša kćer je bila jako uzbuđena zbog toga. Ali toga nije bilo! Srećom, bila je zadovoljna trampolinom, ali su vrlo nonšalantno rekli da to stvarno ne postoji i da bi Bellvila to trebala promijeniti... To je apsurdno! Platili smo više od 2000€ za 2 dana! Dodatnih 120€ za whirlpool i 15€ za klimu. Jedino je bilo bitno da platimo, barem smo tako osjećali. Toliko šteta! To je tako lijep park! Ako tako postupate sa svojim gostima... nikad nisam doživio takvo što. Kasnije smo ipak odlučili dodati i klimu. Trenutno nisu mogli naplatiti pa smo to mogli kasnije učiniti. Sljedećeg dana u 14:00 imali smo rezerviranu bowling stazu. Htjeli smo to platiti jer smo ionako bili na recepciji. Ali ne, nazvali su nas da imamo 15€ duga i žele da dođemo platiti. Restoran koji je u sklopu, 5 dama sjedi i ne dođu uzeti narudžbu. Gospodin ispred nas to je ispravno primijetio i umjesto da ga prate, rekli su mu da može ovdje naručiti. Ne mogu vjerovati. Razumijem da je jako mirno. (Bar kad smo mi bili, gotovo nikoga nije bilo) Ali dođi, ne možeš sedeti za stolom i pričati dok nitko ne pazi na goste? Barem bi trebao imati jednu osobu koja se brine o gostima, a ostale neka razgovaraju u kuhinji? Ovo ne izgleda profesionalno. Moram reći da svi vrlo ljubazno pričaju s vama, ali je li to zapravo iskreno.. molim vas, izađite s rješenjima kad gosti mogu dokazati da ste pogriješili! Iznajmljivanje nije bilo ono što je obećavano i jako smo nezadovoljni. Plaćanje velike cijene za ovo nije vrijedno toga! Samo smo pitali što možemo učiniti, ali nam je rečeno da to nije njihov posao. Mi smo došli dobroćudno obavijestiti, a vaša je odgovornost riješiti problem s nama. Ukratko: Nama smo sami isplanirali lijep vikend. Park je predivan, ali opis se ne podudara s onim što dobivate. Troškovi čišćenja su previsoki, ali jacuzzi je definitivno bio vrijedan dodatne cijene. Nadam se da će se nešto učiniti jer smo to već treći put istaknuli. Ne volim pisati loše recenzije, ali nadam se da ćete sada reagirati. S poštovanjem, Gosti iz kućice 79B, datum: 26/08 15:00 do 29/08 10:00.

Bart van de Kamp

3,9
3.9 3.9 3.9 3.9 3.9
Prikaži nizozemski

Bili smo smješteni u prostranoj vili na lijepom, novom parku. Okruženi pravim nizozemskim krajolicima u kojima je ugodno šetati. Također smo uživali u sauni, jacuzziju i bazenu. Tu je i odličan restoran. Nažalost, otišli smo s gorčinom u ustima jer smo zadnji dan morali pospremiti cijelu kuću prije 10:00 sati. Ako to ne napravite ili to ne učinite u potpunosti, možete izgubiti svoj depozit od 1000 eura (djelomično). Bio sam tamo s roditeljima i i oni su smatrali da je jako neugodno što smo već tako brzo morali čistiti kuhinju, isprati i pospremiti posuđe, skidati posteljinu i slično. To su uglavnom stvari koje se mogu obaviti tek na dan odlaska. Onda se morate užurbati u tolikoj kući i to vam ne daje ugodan posljednji trenutak u smještaju. Recepcija nije bila baš otvorena za povratnu informaciju kada sam to spomenuo i uglavnom su objasnili zašto nastavljaju raditi stvari na svoj način. Ovdje nismo pronašli fleksibilnost.

Ferrari

3,9
3.9 3.9 3.9 3.9 3.9
Prikaži nizozemski

Bili smo lijep vikend s obitelji. Međutim, naišli smo na nekoliko problema i nažalost ništa nije poduzeto. Prvo, park je vrlo lijep i prilično nov. Kućica je bila lijepa i imali smo dovoljno prostora. Međutim, kućica nije bila čista.. na podu je još uvijek bio iznajmljeni roštilj s komadima mesa. Također je bilo hrane u zamrzivaču i umak u hladnjaku. Ispod kreveta bila su prašina poput oblaka, kao da nije usisavano tjednima. Imamo 2 djece, pa se ponekad nešto ispusti. Kad bismo to uzeli, bilo bi potpuno prekriveno prašinom. Platili smo 485 eura samo za čišćenje! Što smatramo apsurdnim, naravno očekujemo visoku razinu higijene za tu cijenu. Za tu cijenu čak ne ostavljaju niti 1 rolu toaletnog papira. Prozori su jako prljavi, još su bili kapljice mokraće na WC-u u prizemlju, a u sauni je bilo i kašika prašine i drška sladoleda. A onda razmislite da ovo kućicu mogu iznajmljivati više puta tjedno (radni dan, vikend) pa traže 2x 485 eura za čišćenje! Doista nevjerojatno. Također smo rezervirali kućicu s sunshowerom i jacuzzijem. To nije bilo u našoj kućici. Ljubazno smo nazvali i jedino što su rekli je: "Oh, to je kućica pored vas, kontaktirat ćemo Bellvillu da to promijene".. pa što je s nama? Plaćamo za sadržaje koji se nalaze u našem rezerviranju.. ali ne nude nikakvo rješenje. Također su rekli da ne može postojati taj iznajmljeni roštilj koji je bio kod nas do dana odlaska.. pa ipak je bio tamo. I napravili smo i fotografije. Nekoliko dana prije dolaska nazvali su nas da li želimo dodatno prilagoditi jacuzzi, inače bi bio tamo, ali ne bi bio punjen. 120 eura. U redu, jer naravno ne želite gledati praznu stvar. Također su imali klima uređaje i vodu su skupljali u kanistre. Isto tako, za to smo morali dodatno platiti 5,- eura dnevno ako želite to. Da nisu dobro obavili taj posao, to je jedino pristojno što je bilo rečeno pri dolasku. Također, na slikama je bilo veliko dječje igralište, naša kćer je bila jako uzbuđena zbog toga. Ali toga nije bilo! Srećom, bila je zadovoljna trampolinom, ali na to su vrlo bezbrižno odgovorili da to stvarno nije tu i da to mora promijeniti Bellvila ... Ovo je stvarno nevjerojatno! Platili smo više od 2000,- eura za 2 dana! Još 120 eura za jacuzzi i 15 eura za klima uređaj. Jedino važno je da platite, taj osjećaj smo dobili barem. To je stvarno šteta! To je tako lijepi park! Ako se tako odnosite prema gostima ... nikad nisam doživio ovako nešto. Usput, kasnije smo željeli dodati klima uređaj. Tada ga nisu mogli odmah naplatiti, tako da smo to mogli platiti kasnije. Sljedeći dan u 14:00 rezervirali smo stazu za bowling. Tada smo htjeli to platiti jer smo ionako na recepciji. Ali ne, zove vas da imate još 15,- eura nenaplaćenih i želite li to doći platiti. Također, restoran koji je priveden, ima 5 dame ugodno za stolom i ne dolaze vam uz stol uzeti vašu narudžbu. Gospodin ispred nas je to pristojno spomenuo i umjesto da pođu s njim, rekli su mu da to može naručiti ovdje. Oh oh oh. Shvaćam da je vrlo mirno. (Barem kad smo bili tamo, komarca nije bilo) Ali dođite, ne možete sjediti tamo i razgovarati za stolom i nitko ne pazi na goste? Onda barem osigurajte da netko hoda po podu i da drugi mogu pričati u kuhinji? Također ne izgleda profesionalno. Moram reći da su svi vrlo prijateljski prema vama, ali nije baš iskreno ... molim vas, ponudite rješenja ako gosti mogu dokazati da ste pogriješili! Sigurno ako za to platite toliko visok iznos! Samo su nas pitali što želite da učinimo, pa žao mi je ali to nije moj posao. Mi se ovdje ljubazno javljamo i vaša je zadaća da riješite problem s nama. Ne obrnuto. Ukratko, napravili smo lijep vikend za sebe. To je lijepo mjesto, opis nažalost ne odgovara onome što rezervirate, troškovi čišćenja su preskupi. Ali jacuzzi svakako vrijedi dodatno platiti. Nadam se da će se nešto poduzeti po tom pitanju. Ovo je treći put da to napominjemo. I ne volim pisati loše recenzije, ali tko zna, možda sada to shvatite ozbiljno. S poštovanjem, gosti kuće 79B podaci: 26/08 15:00 do 29/08 10:00.

Bart van de Kamp

3,9
3.9 3.9 3.9 3.9 3.9
Prikaži nizozemski

Bili smo smješteni u prostranoj vili na lijepom, novom parku. Okruženi nizozemskim seoskim krajolikom gdje je lijepo šetati. Također smo uživali u sauni, vrućem bazenu i bazenu. Postoji odličan restoran na raspolaganju.

Nažalost, otišli smo s gorčinom u ustima jer smo posljednjeg dana morali cijelu kuću pospremiti do 10:00 sati. Ako to ne učinite ili ne učinite u potpunosti, gubite polog od 1000 eura.

Bio sam ovdje sa svojim roditeljima i i njima je bilo jako žao što smo morali odmah čistiti kuhinju, vaditi i punati perilicu posuđa, skidati posteljinu i slično. To su većinom stvari koje možete obaviti samo na dan odlaska. Onda se morate požuriti u tolikoj kući i to ne čini vaš posljednji trenutak u smještaju ugodnim.

Recepcija nije bila otvorena za povratne informacije kada sam to spomenuo i uglavnom su objašnjavali zašto oni ipak nastavljaju raditi na svoj način. Ovdje nismo pronašli fleksibilnost.


kontakt

Tvrtka Belvilla


ostale informacije

Ideje za odmor: Odmor s psom

Broj objekta: 373176

Posljednje ažuriranje: 30.04.2024

Oglas je online od: 2 godine, 4 mjeseca

URL: https://www.resido.hr/373176.htm


«Kuća za odmor Dopust za oporavak Lichtenvoorde» je dobio ocjenu gosta 3.9 (ljestvica ocjene: od 1 do 5) od 4 danih recenzija evaluacije.

Ukloni
Dodati favoritima
Navedite datume putovanja za točne cijene
2 Gosta/Gostiju

DFV logo
Provjereno i certificirano od strane Njemačkog udruženja zainteresiranih za temu kuća za odmor (Deutscher Ferienhausverband e.V.)
Trustpilot
Preko 900 verificiranih ocjena na Trustpilotu
Best Price
Rezervirajte bez naknada
i provizija
Prikaži podatke o kontaktu domaćina