Traži

Navedite datume putovanja za točne cijene
2 Gosta/Gostiju

DFV logo
Provjereno i certificirano od strane Njemačkog udruženja zainteresiranih za temu kuća za odmor (Deutscher Ferienhausverband e.V.)
Trustpilot

Već više od 8 godina online

Opis

;feature=

Moderna obiteljska kuća na samo 150 metara od pješčane plaže. Kuća se sastoji od dva apartmana (A1 i A2 100 m2 70 m2).

Prvo, 100 m2 stambenog prostora (stan u prizemlju sa vrtom) sastoji se od dvije velike spavaće sobe (15 m2) (bračni krevet i krevet za jednu osobu (ako je potrebno) po sobi), velikog dnevnog boravka s kaučem, stolom za blagovanje i TV-om (30 m2), velika kupaonica (10 m2) sa svom potrebnom opremom (sušilo za kosu, glačalo, perilica rublja, kada), moderna kuhinja sa svim aparatima (električna indukcija kuhanje kuhinja, mikrovalna pećnica, hladnjak, zamrzivač, perilica posuđa, aparat za kavu, mikser), dvije terase (sa garniturom za 8 osoba i igrati ležaljke) s roštiljem i 200 m2 zeleni vrt pogodan za malu djecu i za sunčanje.

Drugi apartman na prvom katu (70 m2 površine) ima poseban ulaz sa stražnje strane kuće. Sastoji se od dvije velike spavaće sobe (14 m2) (jedan bračni krevet po sobi), velikog dnevnog boravka s kaučem, sjedi strop i TV-om, prostrana moderna kuhinja sa šankom, svi aparati (električna indukcija kuhanje kuhinja, perilica suđa, mikrovalna pećnica, hladnjak, zamrzivač, aparat za kavu, mikser) i veliki stol za ručavanje stakla, kupatilo potpuno opremljeni i dvije terase, jedna velika sa stolom i stolicama i druge male sa stolom za jutarnju kavu. Sve sobe su s pogledom na prekrasan vrt.

Cijela kuća je klimatizirana te ima bežični pristup internetu. Iznajmljujemo cijelu kuću (2 apartmana za 10 osoba). Bicikli i daska za surfanje su također dostupni za korištenje dnevno.

Mogućnosti spavanja

Spavaća soba 1
dupli krevet
Spavaća soba 2

Sobe i oprema

Kućni ljubimci su dobrodošli Kućni ljubimci su dobrodošli
WLAN bežična lokalna mreža WLAN bežična lokalna mreža
Vrt Vrt
Televizor Televizor
Terasa Terasa
Stroj za pranje posuđa Stroj za pranje posuđa
Stroj za pranje rublja Stroj za pranje rublja
kamin kamin

Izlaz s autoceste 10 km EXIT ŠIBENIK, A1 MOTORWAY

10 km

Mjesto i položaj smještaja

Šibenik se razlikuje od hrvatskih gradova je svojim jedinstvenim položajem u središnjem dijelu hrvatskog Jadrana, utonuo u slikovitom i prostranom zaljevu, na ušću Krke, najljepše krške rijeke koja je nacionalnim parkom za većinu svoje duljine. Ovaj lijepi grad jedinstven urbani izraz povezan s otvorenim morem kroz slikovite, uske i krivudave Antonius kanalu.
Tri gradske fortifikacije - ima, i Šubićevac, su simbol stoljetne nastavak otpora Šibenika, a jedan od tri utvrde kao na Sredozemlju.
Najvažniji kulturni spomenik u Šibeniku, u europskoj arhitekturi je poznat i registriran u UNESCO-ov popis Svjetske baštine svakako je katedrala svetog Jakova iz 15. i 16. stoljeća.
Šibenik je grad sa 24 crkava, šest samostana, četiri utvrde da je atraktivno "Četiri bunara" nedaleko od katedrale, 2851 City kamenim stubištem, najveći broj baroknih organa, i srednjovjekovnog samostanskog vrta sv - samo jedan od Grčke. Kuća Marijana je u '' Zablaće '' naselju na najljepšem dijelu jadranske obale, 9 km od centra Šibenika, u blizini Holiday Resort Solaris. Mirno naselje na obali nudi veliku priliku za miran odmor. Prostrana kamena, betona i nekoliko pješčanih plaža čine Zablaće jedinstveno je mjesto za obiteljski odmor. Centar Zablaće ima nekoliko restorana, supermarket i kafići i lokalnu turističku atrakciju - četiri vitica Nikole iz renesansnoj puta. U blizini (1 km od Zablaće) Holiday Resort Solaris nudi pet atraktivnih tematskih plaža, vodeni park, etno selo, Pirate Adventure Mini Golf, nekoliko barova na plaži i spa noćni klub, wellness i sportskih sadržaja. Tu su i organiziranje posebnih putovanja. U mogućnosti smo ponuditi izlete u dva nacionalna parka i organizirati: Kornate i Nacionalni park Krka.
U blizini otoka Krapnja, najnižeg otoka na svijetu, je 5 minuta vožnje brodom.

Mogućnosti provođenja slobodnog vremena

Odbojka
Skijanje na vodi
Jahanje na talasima
Prikaži sve moguće slobodne aktivnosti Prikaži manje mogućih slobodnih aktivnosti

Smjernice

upozorenja najmodavca

Čekiranje pri dolasku: 12:00
Čekiranje pri odlasku: 10:00
Akontacija: 20 % prilikom bukinga
Ostatak plaćanja: prilikom dolaska

dodatne informacije o cijeni najma:

Cijela kuća (10 ljudi):
1.5. - 30.6. 200 EUR;
1.7. - 31.8. 260 EUR;
1.9. - 30.9. 200 EUR

Boravišna pristojba uključena u cijenu :-)

Uvjeti poništenja:

• In case of cancellation we keep 20% of prepaid money

ostale informacije:

Vi ćete osjećati kao kod kuće :-)

Raspoloživost

pokaži 12 mjeseci

slobodno zauzeto Dan dolaska tj. odlaska

Datum posljednjeg aktualiziranja: 23.04.2024

4 evaluacije

Ukupna ocjena

5,0 od 5
5.0 Oprema
5.0 Cijena/učin
5.0 Servis
5.0 Položaj
Recenzije se provjeravaju na njihovu autentičnost. Više o tome u našim preporukama za procjenu.

kolovoz 2018

Martina R. iz/od 06861 Dessau-Roßlau

Prekrasan odmor.

Bilo nas je 6 ljudi u 2 apartmana. Bilo je jako lijepo. Slike na internetu točno odgovaraju. Domaćin, g. Lusa, jako brine o dobrobiti svojih gostiju.
Može se preporučiti samo ako želite miran odmor.

Preporučeno za: Aventura & doživljaj, Obitelji s djecom, Odmor s kućnim ljubimcem, Kultura & obilasci, Odmor na plaži, Romantični odmor

Odgovor iznajmljivača gospodin J. Luša:

Vielen Dank für die schönen Worte :-)

rujan 2017

Joanna iz/od Lublin, Poland

Prikaži poljski

Iskreno PREPORUČUJEM!!!!

Kuća Marijana je čarobno mjesto! Bila sam ovdje dva puta, i u apartmanu za 4 osobe na katu i u ovom za 6 osoba u prizemlju. Standard apartmana je vrlo visok. Velike spavaće sobe, potpuno opremljena kuhinja (pećnica, perilica posuđa, veliki hladnjak), uredne kupaonice, funkcionalna klima uređaj :) Gornji apartman ima malu balkončić, dok u prizemlju imamo na raspolaganju dvije terase i roštilj. Naravno, uz kuću je veliki parking. Do mora doslovno samo nekoliko koraka. Samo mjesto Zablaće je mirno i intimno. Ovdje imamo nekoliko restorana, trgovinu i pekaru. Za djecu je tu dječje igralište i veliko igralište. U blizini je Akvapark Solaris.
No, ovo mjesto ne bi bilo tako divno da nije nevjerojatni vlasnik - Jerko. On je čovjek velikog srca, kojeg je nemoguće ne voljeti. Vrlo je pomoćan i otvoren. Koliko je to moguće, pokušava uljepšati vaš boravak, ali nije previše nametljiv :) Pusta otočka idila, prava dalmatinska hrana, svježa riba, svježe voće, ukusna kava, a za moje kćeri kakao i male jabučice, nevjerojatne priče pod sjajem mjeseca - sve to sam doživjela, to stvara čaroliju i posebnost ovog mjesta i tako pruža prekrasna sjećanja.
Hvala ti Jerko!
Pozdravljamo te, ljubimo i čvrsto te grlimo - Asia i Tomek s Alom i Gabrysiom :)

Preporučeno za: Aventura & doživljaj, Starije osobe, Obitelji s djecom, Kultura & obilasci, Odmor na plaži, Romantični odmor

Odgovor iznajmljivača gospodin J. Luša:

Thank you very much for your comment. Looking forward seeing you in the future :-)

srpanj 2016

Steffen K. iz/od Maxhütte-Haidhof

Prikaži njemački

Vrlo lijepa kuća na mirnoj lokaciji

Vrlo lijepa kuća u kojoj ništa ne nedostaje, gazda je vrlo fin i prijateljski uljudan čovjek (vrlo gostoljubiv). Tako smo stigli, a gazda nas je već dočekao prijateljski da nam sve objasni. Svaki apartman ima klimu koja je uključena u cijenu, a svaki apartman također ima kuhinju i kupaonicu. Da sada moram dati zvjezdice, dao bih 3 zvjezdice. Apartmani su prostrani i također vrlo lijepo namješteni. Imali smo prednost što nas je bilo 8 ljudi i imali smo cijelu kuću i vrt na raspolaganju bez potrebe da dijelimo bilo što s drugima. Proveli smo vrlo lijepe dane odmora u kući.
Još jednom veliko hvala gazdi i njegovoj kćeri !!!!!

Preporučeno za: Aventura & doživljaj, Starije osobe, Obitelji s djecom, Odmor s kućnim ljubimcem, Odmor na plaži, Romantični odmor

Viele Danke Steffen :-)

srpanj 2016

Patricia S. iz/od 64665 Alsbach-Hähnlein

Vrlo preporučljivo!

Kuća je prikazana na fotografijama, vrlo čista i privlačna. Oprema je kako je navedeno, sve što vam treba je tu. Kreveti su udobni, jastuci i plahte su izvrsni! Zahvaljujući klima uređaju u oba stana, može se ugodno boraviti čak i pri velikoj vrućini. Osjećate se odmah kao kod kuće. Često smo se boravili na hladnoj terasi. Pogled u vrt je zaista odličan, bugenvilija je ljepša nego na slikama! Sve je vrlo njegovano i mogli smo koristiti sve. Tu je i vanjski tuš, daske za surfanje i bicikli. More je udaljeno tri minute i plaža je vrlo čista. Imali smo svoje ležaljke i dvije suncobrane koje smo mogli koristiti. Tako da nismo morali ležati na kamenju i imali smo malo sjene ako je bilo potrebno. Oprema na plaži je prilično funkcionalna, ali potpuno ispunjava svoju svrhu. Obitelj domaćina je jednostavno super! Počevši od upita putem e-pošte, kao i sva pitanja koja smo imali, brzo i ljubazno su odgovoreni na našem jeziku. Kad smo stigli, doživjeli smo takvo gostoprimstvo koje smo rijetko doživjeli do sada. Očekivali su nas na cesti i pratili nas na parkiralište. Domaćin nam je potom pomogao s prtljagom i skuhao nam kavu. Kasnije smo zajedno s obitelji domaćina posjetili očaravajući Zablaće. Ako želite provesti lijep i opuštajući odmor, malo dalje od masovnog turizma, ovdje ste na pravom mjestu. Ovdje ima sve što vam treba, ali još nije prenapučeno, a ako želite više akcije, sve je brzo dostupno. U blizini je kamp Solaris, čije atrakcije posjetitelji mogu koristiti. Mi to nismo radili, ponuda u Zablaću nam je bila dovoljna. Postoji malih barova gdje možete popiti koktel navečer, jedna pizzeria, dva restorana i bar na plaži, izravno na plaži. Tamo smo obično popili kavu popodne i uživali u pogledu na more. Ponekad smo se tamo i družili s našim domaćinom, razgovarajući na njemačkom ili engleskom jeziku, on govori oba dobro. On je pripremio specijalitete iz Dalmacije na roštilju za nas i zajedno s njim smo bili na izletu svojim čamcem do jednog osamljenog otoka gdje smo proveli dan. To je za nas bilo apsolutno iskustvo, čista priroda, čak su i naše dvije kćeri, u ranim dvadesetima, bile oduševljene. Zbog svijetlog kamena u području, voda izgleda tirkizno plava, mnogo smo ronili i mogli smo puno toga otkriti. Vodopadi Krke u glavnoj sezoni svakako treba posjetiti rano ujutro, inače je tamo jednostavno previše ljudi i samo vas guraju. Posjetili smo i Primosten i Vodice, dva lijepa gradića, ali turisti su obilato posjećeni. Ako to volite, bit ćete tamo dobrodošli. Šibenik je grad s posebnim šarmom. Stari grad je predivan i ima tipične uske uličice s malim trgovinama. Nismo osjetili da je pretrpano i ljudi su bili vrlo ljubazni. S engleskim se može vrlo dobro sporazumjeti. Iza tunela postoji veliki parkiralište, a iz starog grada ste udaljeni pet minuta. Sve u svemu, kuća za odmor Marijana je bezuvjetno preporučljiva i sigurno nismo bili tamo posljednji put.

Preporučeno za: Starije osobe, Obitelji s djecom, Odmor s kućnim ljubimcem, Kultura & obilasci, Odmor na plaži, Romantični odmor

Viele Danke Patricia :-)

kontakt

gospodin J. Luša

Ja sam Jerko Lusa, vlasnik Haus Marijana. Ja sam se povukao. Koristio sam za rad u turizmu. Ja sam sretna što vas vidim. Ja sam uvijek na raspolaganju :-)

ostale informacije

Broj objekta: 81854

Posljednje ažuriranje: 18.01.2024

Oglas je online od: 8 godina, 1 mjesec

URL: https://www.resido.hr/81854.htm

«Kuća Marijana Zablaće Šibenik» je dobio ocjenu gosta 5 (ljestvica ocjene: od 1 do 5) od 4 danih recenzija evaluacije.

Ukloni

Best Price
Rezervirajte bez naknada
i provizija
Prikaži podatke o kontaktu domaćina