Traži

Besplatno otkazivanje do 43 days prije dolaska

2 Gosta/Gostiju

DFV logo
Provjereno i certificirano od strane Njemačkog udruženja zainteresiranih za temu kuća za odmor (Deutscher Ferienhausverband e.V.)
Trustpilot

3 puta dodano listi želja

Već više od 3 godine online

Oprema

Kućni ljubimci su dobrodošli Kućni ljubimci su dobrodošli
Bazen Bazen
Nepušači Nepušači
WLAN bežična lokalna mreža WLAN bežična lokalna mreža
Vrt Vrt
Televizor Televizor
Terasa Terasa
Stroj za pranje posuđa Stroj za pranje posuđa
Stroj za pranje rublja Stroj za pranje rublja

Vanjsko područje

Restoran 2 km

Mogućnosti provođenja slobodnog vremena

Tenis
Prikaži sve moguće slobodne aktivnosti Prikaži manje mogućih slobodnih aktivnosti

Smjernice

upozorenja najmodavca

Čekiranje pri dolasku: 15:00
Čekiranje pri odlasku: 11:00

Uvjeti poništenja:

• For cancellations up to the 42nd day prior to commencement of the first day of stay: 0% of the rent.
  • For cancellations from the 42nd day up to the 28thday prior to commencement of the first day of stay: 40% of the rent.
  • For cancellations from the 28th day up to the first day of stay: 90% of the rent.
  • For cancellations on the first day of stay or later: 100% of the rent.

Raspoloživost

Koristite kalkulator cijena da biste saznali dostupnost i cijenu.

27 evaluacije

Ukupna ocjena

4,4 od 5
4.4 Oprema
4.4 Cijena/učin
4.4 Servis
4.4 Položaj
4.4 Čistoća
Recenzije se provjeravaju na njihovu autentičnost. Više o tome u našim preporukama za procjenu.

Raymond de Vries

M.M.C. Schmidt

Patrick De Haes

Prikaži nizozemski

Vlasnik ljubazan. Prekrasna, mirna lokacija. Mnogo privatnosti. Vrt i terasa su u redu, dobro opremljeni vrtnim namještajem. Kuća je u redu, dobro održavana. Dobar polazni položaj za istraživanje okolice. Les Vans je simpatičan gradić.

F. Raes

Prikaži nizozemski

Prilikom dolaska srdačno smo dočekani. Gospodin kontakt nas je odveo do kućice, pokazao nam sve i naš odmor je mogao početi. Zaista kućica, potpuno na kraju kampa. U potpunoj tišini. Unutra dovoljno prostora, terasa dovoljno prostora, dovoljno mjesta za parkiranje, dovoljno mjesta u vrtu.

Johan Verhoek

Prikaži nizozemski

Što divna vikendica! Puno privatnosti, svi sadržaji dostupni (iako malo zastarjeli, ali to nam ne smeta) i divan bazen na kampu. Vlasnici kampa su bili vrlo korisni i uspjeli smo komunicirati našim lošim francuskim i njihovim lošim engleskim jezikom. Kućica se nalazi na vrhu kampa i nudi puno privatnosti i lijep pogled. Kamp nije prevelik i vrlo je prostran. Većinom su tu Francuzi, ali to nam je također bilo vrlo ugodno. Lako smo se kretali po kampu do bazena. Bazen je bio vrlo miran, Francuzi ne plivaju puno. Iako su pravila bila stroga (uska kupaća odijela, nema lopti i ograničeno radno vrijeme), puno je bilo moguće ako bi samo zamolili vlasnika. Bazen bi se trebao otvoriti u 11, ali ja sam mogla već u 9 ujutro plivati nekoliko krugova. Na večer su naši dečki igrali nogomet s drugim tinejdžerima. U okolici ima puno aktivnosti, često morate uzeti automobil.

Thomas Van Dalen

Prikaži nizozemski

Nažalost, vlasnici nisu govorili engleski. Mi gotovo ne govorimo francuski, pa je bilo teško komunicirati. U kući je bilo puno insekata, trebalo bi to biti očišćeno. Vrlo lijep vrt i lijep bazen. Lijepo zelena kampiranje, malih razmjera.

Prikaži nizozemski

Ljubazno smo dočekani od vlasnika. Kuća je skrivena na kampingu, tako da nema direktnog kontakta sa gostima kampa. Prostrana kuća s jednom spavaćom sobom na gornjem katu i jednom spavaćom sobom u podrumu. Između ove dvije etaže nalazi se dnevni boravak i kuhinja. Mi smo spavali u spavaćoj sobi u podrumu jer je bilo hladnije s veoma toplim vremenom, no imali smo dojam da je bilo vlažno. Okolina je fantastična, posebno za planinare i bicikliste. Les Vans -na 2 kilometra udaljenosti- je lijepo francusko selo s mnogo restorana i supermarketom.

M. Holvoet

Prikaži nizozemski

Lijepa, autentična kućica. Mirno smještena iza male kamp kućice. Mnogo privatnosti. Možda ipak malo mala za 5 osoba, iako možete živjeti vani cijelo ljeto. Lijepa, velika, djelomično natkrivena terasa. Još malo trave na različitim razinama. Možete uživati u suncu od jutra u 8:00 do večeri u 20:00. Mirno ugodno mjesto za provesti odmor.

A. den Boogert

Prikaži nizozemski

Lijepa kuća s puno privatnosti. Čini se da je teško pronaći odmor u punom kampu, ali kad smo mi bili u kampu gotovo da nije bilo gostiju, a imali smo savršen tjedan. Šteta što postoji samo 1 WC na nižoj razini. Da li je daleko od 2. kata za hodanje.

M.W.G. te Molder - Everink

Prikaži nizozemski

Ako volite privatnost, ova kuća je idealna. Na kraju sezone pripadajući kamp bio je gotovo prazan. Vrlo uredna kuća (posebno za francuske standarde), ali s mnogo stepenica u njoj. Vlasnik govori samo francuski. Les Vans je živahan grad, dosta turistički. Dobra baza za upoznavanje Ardèchea.

E. Verhelst

Prikaži nizozemski

Jednom riječju SUPER, stvarno smo imali prekrasan odmor, kuća je bila autentična i fina. Kamp je bio ugodno tih. Kuća je dobro smještena za izlete u okolici. Prekrasne šetnje po prirodi i otkrivena prekrasna autentična sela.

M. Holvoet

Prikaži nizozemski

Lijepa, autentična kuća. Na tihoj lokaciji iza malog kampa. Puno privatnosti. Možda malo premalo za 5 ljudi, iako ljeti možete živjeti cijelo vrijeme vani. Lijepa, velika, djelomično natkrivena terasa. Još malo trave na različitim razinama. U suncu možete uživati od 08:00 ujutro do 20:00 navečer.
Mirno ugodno mjesto za provesti odmor.

Stefanie De Pauw

Prikaži nizozemski

Bio je to jako lijep odmor. Kućica je bila na samom vrhu vrlo mirnog kampa. Od kuće niste vidjeli niti jedan šator ili kamp prikolicu. Ranije si se osjećao potpuno sam na planini. Super. Lijepa terasa. Djeca su uživala igrajući se na različitim podovima u vrtu i penjući se po zidovima. Soba u podrumu (3 osobe) bila je lijepa i svježa. Soba na krovu (2 osobe) bila je prevruća. Kuća je bila jednostavno namještena. Kupaonica je također bila vrlo jednostavna, ali čista. Ništa nam nije nedostajalo. Imali smo iznajmljene plahte, ali nažalost morali smo ih sami obući. Zapravo ih iznajmljujete zbog pogodnosti jer ne morate spremati krevete po dolasku. Bazen je bio dobro održavan, u njemu nikada nije bilo previše ljudi. Često smo bili sami s obitelji u bazenu. Lijep izlet je obližnje selo Naves. Ukratko, vikendica se svakako preporučuje zbog svoje lokacije i prekrasne okućnice. Imao sam vrlo lijep odmor.

Sylvia Verdouw

Prikaži nizozemski

To je prekrasna kuća za odmor na lijepoj lokaciji. Imali smo odlično vrijeme cijeli tjedan za planirane šetnje. Vrt je vrlo lijep s puno privatnosti. U rujnu je kamp vrlo tih. Na željeznim vrtnim stolicama nije baš ugodno sjediti. Srećom, ponijeli smo vlastite stolice i jastuke. S druge strane, ležaljke su u redu! Ukratko, odličan odmor na prekrasnoj lokaciji!

Prikaži nizozemski

Vlasnik ih je ljubazno primio. Kuća je skrivena u kampu, tako da nema vizualnog kontakta s gostima u kampu. Prostrana kuća sa spavaćom sobom na katu i spavaćom sobom u podrumu. Između ove dvije etaže nalazi se dnevni i kuhinjski dio. Imali smo spavaću sobu u podrumu jer je tamo bilo hladnije s vrlo vrućim vremenom, ali imali smo dojam da je bilo vlažno.

Područje je fantastično, posebno za šetače i bicikliste. Les Vans - na 2 kilometra - prekrasno je francusko selo s brojnim restoranima i supermarketom.

Marleen Titeca

Prikaži nizozemski

Prekrasna vikendica od prirodnog kamena, sav komfor dostupan. Lijepa terasa na kojoj je bilo ugodno boraviti. Git je bio na vrhu kampa, ali to nije nimalo smetalo. Imali smo dovoljno privatnog. U kampu je bilo malo gostiju, pa smo često imali bazen za sebe.

Thomas Van Dalen

Prikaži nizozemski

Nažalost, vlasnici nisu govorili engleski. Jedva govorimo francuski, pa je bilo teško komunicirati. U kućici je bilo mnogo insekata, to se moglo očistiti.

Vrlo lijep veliki vrt i također lijep hladan bazen. Prekrasan zeleni kamp, mali.

Johan Verhoek

Prikaži nizozemski

Kakva divna kuća za odmor! Puno privatnosti, svi dostupni sadržaji (iako pomalo zastarjeli, ali to nam nije važno) i lijep bazen u kampu. Vlasnici kampa bili su od velike pomoći i mogli smo komunicirati jedni s drugima na našem lošem francuskom i njihovom lošem engleskom.

Kućica se nalazi na vrhu kampa i nudi puno privatnosti i prekrasan pogled. Kamp nije prevelik i vrlo je prostran. Tu su uglavnom Francuzi, ali i to nam je bilo jako ugodno. Lako ste hodali preko kampa do bazena. Bazen je bio vrlo tih, Francuzi ne plivaju toliko. Iako su pravila bila stroga (uske kupaće gaćice, bez lopte i ograničeno radno vrijeme), puno više se moglo pitati vlasnika. Bazen je trebao biti otvoren u 11:00 ujutro, ali bilo mi je dopušteno da odradim nekoliko krugova u 9:00. Navečer su naši dečki igrali nogomet s ostalim tinejdžerima.

U okolici također ima puno posla, često morate uzeti automobil.

Patrick De Haes

Prikaži nizozemski

Ljubazan vlasnik. Lijepa, mirna lokacija. Puno privatnosti. Vrt i terasa u dobrom stanju, dobro opremljeni vrtnim namještajem. Nekretnina u dobrom stanju, dobro održavana.

Dobra baza za otkrivanje područja. Les Vans je lijep grad

F. Raes

Prikaži nizozemski

Po dolasku bili smo srdačno dočekani. Kontakt osoba nas je odvela do vikendice, pokazala nam sve i naš odmor je mogao početi.

Prava kuća, na samom kraju kampa. U miru.

Unutra dovoljno prostora, terasa dovoljno prostora, parking dovoljno prostora, vrt dovoljno prostora.

Prikaži nizozemski

Već smo bili 2x u ovoj kući i sviđa nam se. Smješten na vrhu (malog) kampa bez vizualnog kontakta s drugima. Nedostatak ovoga je što ako idete na bazen morate hodati dolje, ali i natrag (ili ići autom). Nadalje, kuća je kompletno opremljena, ali je potrebno donijeti svoju posteljinu ili je iznajmiti. Osobno mislim da bi to trebalo biti standardno uključeno u cijenu. U samoj kući nema WiFi (za one koji ne mogu bez njega), morate biti u blizini bazena ili do lokalnih "Turističkih informacija". Les Vans, udaljen 2 km, je lijepo selo u kojem su dostupni svi sadržaji. U okolici ima dosta mogućnosti za šetnju i/ili vožnju biciklom (brdoviti kraj, nedostatak biciklističkih staza). Kuća ostaje na našem popisu.

Gertwin Stolk

Prikaži nizozemski

uživali smo u kampu le pradal gdje se nalazila naša kuća Belvilla iznad kampa, slika dobra masaža teladi ali onda imate i nešto, čista, prostrana i prostrana parcela koja je bila super za naša 2 psa, sljedeće godine prema vlasniku nova kupaonica i perilica posuđa i tada je doista potpuno završen! super ljubazni vlasnik i sin i ništa nije bilo previše također uživajte u vlastitim vinogradarskim vinima koja su vrhunska. sama gdje možete uživati u ukusnom obroku i puno trgovina, posjetite tržnicu subotom tijekom cijele cijelo selo i buvljak ponekad nedjeljom, posjetite gospođu na početku trgovačke ulice za pizzu u pećnici i restoran De Melting Pot, za 100 % teleći kebab (da) ne idete u Ardeche zbog ovoga, ali ovo ste sigurno probali u restoranu Paprika, dolazite li sa psima ili se želite sami sunčati, idite pogledati Les Graufiere rs ali u drugom kampu koji je tu, na ovom području lijepa tekuća voda sa kamenim platoima, ali i šetnjom uz rijeku naići ćete na najljepša odmorišta, vive la france

kontakt

Tvrtka Belvilla

ostale informacije

Ideje za odmor: Odmor s psom

Broj objekta: 307933

Posljednje ažuriranje: 06.05.2024

Oglas je online od: 3 godine, 4 mjeseca

URL: https://www.resido.hr/307933.htm

«Kuća za odmor Dopust za oporavak Naves» je dobio ocjenu gosta 4.4 (ljestvica ocjene: od 1 do 5) od 27 danih recenzija evaluacije.

Ukloni

Best Price
Rezervirajte bez naknada
i provizija
Prikaži podatke o kontaktu domaćina